تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818967054




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لاريجاني: اگر راهكار ارائه نكنيم مشكلات تأمين‌اجتماعي دو‌برابر خواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: لاريجاني: اگر راهكار ارائه نكنيم مشكلات تأمين‌اجتماعي دو‌برابر خواهد شد
اگر امسال در برنامه ششم راه‌حل مشكلات ديده نشود، معضلات تأمين اجتماعي تا پنج سال آينده دو برابر خواهد شد.
رئيس مجلس شوراي اسلامي با تأكيد بر اينكه تأمين اجتماعي اولويت كشور است گفت: بعد از سه سال كه از فعاليت مديريت فعلي تأمين اجتماعي مي‌گذرد، برداشت ما در مجلس شوراي اسلامي اين است كه دكتر نوربخش و همكارانش سازمان تأمين اجتماعي را از يك شرايط بحراني عبور دادند و معلوم است كه خالصانه و عاقلانه كار و تلاش كردند.
علي لاريجاني افزود: اما با توجه به بررسي‌هاي مجلس، مركز پژوهش‌ها و مشاوران مشخص شده است كه ظرف ١٥ سال آينده تنش‌هاي جدي از نظر بودجه‌اي در تأمين اجتماعي ايجاد خواهد شد كه بايد براي آن راهكارهايي پيدا كنيم.
رئيس مجلس شوراي اسلامي براي نمونه به موضوع طرح آمايش سرزميني اشاره كرد و گفت: علاوه بر مسئله تأمين اجتماعي در ٣٠سال گذشته موضوع طرح آمايش سرزميني مطرح است كه هيچ دولتي نتوانسته است براي اين مسئله راهكاري ارائه دهد.
وي پيشنهاد كرد راه‌حل‌ها به صورت لايحه در برنامه ششم عنوان شود و افزود: اگر امسال در برنامه ششم راه‌حل مشكلات ديده نشود، معضلات تأمين اجتماعي تا پنج سال آينده دو برابر خواهد شد.
لاريجاني با تأكيد بر اينكه تأمين اجتماعي اولويت كشور است، عنوان كرد: اگر بحراني شكل بگيرد تمام كارهاي ديگر دولت را نيز تحت‌الشعاع قرار مي‌دهد، بنابراين برنامه ششم توسعه بهترين زمان براي ارائه طرح‌ها است.
رئيس دستگاه قانونگذاري كشور با اشاره به بدهي ١١٠ هزار ميليارد توماني دولت به سازمان تأمين اجتماعي گفت: پيشنهادهاي خوبي براي صاف شدن اين بدهي‌ها عنوان شد. مي‌توانيد از دولت امكاناتي به عنوان بدهي دريافت كنيد و اختلاف بين خود و دولت را هر چه زودتر برطرف كنيد. پيشنهاد مي‌شود كه اين راه‌حل‌ها را در برنامه ششم توسعه لحاظ كنيد.





تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن