تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك عالم برتر از هزار عابد و هزار زاهد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816255274




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گشت ارشاد حذف شدني نيست


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: گشت ارشاد حذف شدني نيست
فرمانده نيروي انتظامي با اعلام اينكه گشت ارشاد قانوني است‌، گفت: متأسفانه برخي كانديداها در زمان انتخابات اعلام مي‌كنند گشت ارشاد برداشته مي‌شود، در صورتي كه گشت ارشاد قانوني است، مگر مي‌شود ما خلاف قانون عمل كنيم.


سردار حسين اشتري پيش از ظهر ديروز در اختتاميه نخستين جشنواره چادرهاي آسماني گفت: نيروي انتظامي براساس قانون و وظيفه ذاتي خود حافظ كرامت انساني، امنيت مردان و زنان جامعه و دستاوردهاي انقلاب اسلامي است و امروز وظيفه ناجاست كه آرامش، نظم و امنيت را در ابعاد مختلف اخلاقي و اجتماعي براي تمام شهروندان جامعه اسلامي‌مان فارغ از مذهب و تفكرشان ايجاد و از آن پاسداري كند.

وي با اشاره به مذهبي بودن جامعه امروز كشورمان بر نقش پررنگ و هميشگي زنان در پيشرفت و آباداني كشورمان پس از انقلاب اسلامي تأكيد كرد و با اشاره به قانون عفاف و حجاب گفت: قانون عفاف و حجاب در شوراي عالي انقلاب فرهنگي مصوب شده است و 26 دستگاه مختلف در اين رابطه وظيفه دارند. اين در حالي است كه اين شورا 300 مصوبه نيز داشته و نيروي انتظامي تنها يكي از اين دستگاه‌هاست كه طبق مصوبات اين شورا 21 وظيفه براي آن ذكر شده است.
سردار اشتري با بيان اينكه نيروي انتظامي در حوزه عفاف و حجاب علاوه بر كارهاي فردي، فعاليت‌هاي ايجابي نيز انجام داده است، افزود: پليس كارهاي ايجابي خوبي انجام داده كه برگزاري اين جشنواره از جمله اين اقدامات است.

فرمانده نيروي انتظامي با اعلام اينكه نيروي انتظامي در حوزه عفاف و حجاب يك برگ برنده به عنوان گشت ارشاد دارد كه نماد و جلوه بيشتري در سطح جامعه دارد، گفت: اين در حالي است كه تمام دستگاه‌هاي فرهنگي متولي در حوزه عفاف و حجاب بايد وارد عمل شوند و كار انجام دهند.
وي با تأكيد بر اينكه بايد زنان جامعه ما احساس امنيت داشته باشند، گفت: اگر در جامعه ما زني در هر ساعت از شبانه‌روز و تنها بخواهد از يك نقطه شهر به نقطه ديگر يا حتي از يك نقطه كشور به نقطه ديگر برود، بايد امنيتش تأمين شود.

سردار اشتري ادامه داد: اگر افرادي هر چند اندك حقوق مردم را در نظر نگيرند و از قانون سرپيچي كنند و كسي هم با آنان برخورد نكند، اين در حقيقت ظلم به ديگر افراد جامعه است. مانند فردي كه از چراغ قرمز عبور مي‌كند و باعث تصادف يا اخلال در ترافيك مي‌شود و ديگران را نيز در خيابان به زحمت مي‌اندازد.

فرمانده ناجا اضافه كرد: اگر پليس به يك شهروند تذكر مي‌دهد، اين تذكر در مرحله اول براي جامعه و بعد براي خود آن شخص است. جامعه ما يك جامعه ديني و متدين است.  سردار اشتري با بيان اينكه امر به معروف و نهي از منكر تنها مختص به ناجا نيست، ادامه داد: تمام دستگاه‌ها در اين زمينه مسئوليت دارند و حتي مردم نيز در اين زمينه مسئولند كه البته حدود آن مشخص شده است و تذكر بايد لساني باشد.  وي ادامه داد: تمام اينها با هدف تأمين نظم، امنيت و آرامش جامعه انجام مي‌شود و اقدام دستگاه‌ها نيز نه براي ارائه آمار و گزارش عملكرد، بلكه براي مردم و جامعه است. همانطور كه اگر پليس خودروي متخلفي را در اتوبان توقيف كند ممكن است ابتدا راننده ناراحت شود، اما اگر بداند از چه تخلفي و حادثه‌اي پيشگيري شده، قطعاً قدردان پليس خواهد بود.

فرمانده ناجا در ادامه با انتقاد از برخي استفاده‌هاي ابزاري از موضوع گشت ارشاد گفت: امروز هر كسي كه مي‌خواهد حتي از يك شهرستان نماينده مجلس شود، مي‌گويد گشت ارشاد را بر مي‌دارم، هر كسي هم كه مي‌خواهد رئيس‌جمهور شود، همين شعار را مي‌دهد، اما مگر گشت ارشاد برداشتني است. قانون را تغيير دهيد اين ايرادي ندارد، اما ما نمي‌توانيم خلاف قانون كاري را انجام دهيم.
وي افزود: عمده خانم‌ها و زنان در كشور ما حجاب و عفاف دارند، البته چادر بحث ديگري است كه بايد براي آن فرهنگ‌سازي كرد.

فرمانده ناجا با بيان اينكه رعايت نكردن مسائل شرعي و ديني در برخي از خانواده‌ها نيز مشكل‌ساز شده و دامن آنان را مي‌گيرد، تصريح كرد: خود پدر خانواده به ما گفته‌ است كه ما اشتباه كرديم و ماهواره را به خانه آورده‌ايم. همين شبكه‌هاي اجتماعي نيز كه ورود به آن براي هر كسي آسان شده، مشكلاتي را به وجود آورده است، ما بايد از تكنولوژي روز براي پيشرفت جامعه استفاده كنيم.
سردار اشتري اظهار داشت: ما بايد پاي به زمينه پيشگيري بگذاريم و اين پيشگيري از آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها و دستگاه‌هاي تربيتي آغاز مي‌شود، زيرا ما در قبال تمام مردم مسئول هستيم.
سردار اشتري درخصوص جايگاه شريعت و دين در خانواده‌ها عنوان كرد: خانواده‌ها اگر مواضع شرعي را رعايت كنند، موجب راحتي خودشان و فرزندانشان مي‌شود.





تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن