تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترین کارها در نزد خدا نماز به وقت است ، آنگاه نیکی به پدر و مادر ، آنگاه جنگ در را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804532615




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهردار سمنان :بودجه و اعتبارات شهرداری در سالجاری 200 میلیارد تومان می باشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


شهردار سمنان :بودجه و اعتبارات شهرداری در سالجاری 200 میلیارد تومان می باشد استان‌ها > سمنان - شهردار سمنان در نشست با خبرنگاران بودجه و اعتبارات سالجاری شهرداری را 200 میلیارد تومان اعلام کرد وبا انتقاد از تجاری سازی فضاهای سبز شهری در سالهای گذشته گفت: متاسفانه اوضاع فضای سبز شهر سمنان چندان مطلوب نیست

به گزارش خبرانلاین سید حسین موسوی شهردار سمنان در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات با بیان اینکه شهر سمنان با توجه به کویری بودن نیازمند فضاهای سبز بیشتری است اظهار کرد: متاسفانه اوضاع فضای سبز شهر سمنان چندان مطلوب نیست و در ادوار گذشته بویژه سالهای قبل از انقلاب، توزیع آب مناسبی در این شهر صورت نگرفته است لذا معابر اصلی شهر از آب کافی برخوردار نیست.
موسوی با تاکید بر اینکه توسعه فضای سبز و روشنایی شهر از اولویت های اصلی شهرداری سمنان است گفت: اگر قرار باشد از فرصت شب نیز جهت استفاده عمومی حداکثر استفاده صورت گیرد روشنایی شهری نیز باید متناسب با نیازها توسعه یابد.
وی ادامه داد: بودجه شهرداری در سال جاری حدود 200 میلیارد تومان است که بخشی از آن به خدمات شهری، فضای سبز و امور جاری اختصاص می یابد و بخش دیگری را نیز برای سرمایه گذاری در شهر پیش بینی کرده ایم.
شهر سمنان 2 هزار و 600 هکتار وسعت دارد
شهردار سمنان در خصوص محدوده شهرداری سمنان نیز گفت: محدوده شهرداری سمنان حدود 22 هزار و ششصد هکتار است که 20 هزار هکتار آن را حریم و 2600 هکتار آنرا محدوده شهری تشکیل می دهد.
موسوی با اشاره به وجود 300 هکتار فضای سبز در شهر سمنان افزود: بخش عمده ای از این فضاهای سبز شامل پارک های سوکان، 17 شهریور و 8 شهریور را درختان سوزنی برگ تشکیل می دهند که برای استفاده تفریحی مردم چندان مناسب نیست.
وی با بیان اینکه پارک کوهستان برای حل موضوع فضای سبز مطلوب پیش بینی شده است اظهار کرد: امیدواریم با اجرای این پروژه اقشار مختلف مردم امکان استفاده از آن را به بهترین شکل داشته باشند.
شهردار سمنان به مطالعات مشاوره ای شهرداری در سال 86 اشاره کرد و گفت: متاسفانه هیچ کدام از بخش های این مطالعات در سالهای گذشته اجرایی نشده است.
اجازه تجاری سازی فضای سبز سمنان را نمی دهیم
موسوی با انتقاد از تجاری سازی پارک 17 شهریور سمنان در سالهای گذشته تاکید کرد: به هیچ وجه اجازه تجاری سازی فضاهای سبز شهری را نخواهیم داد.
وی ادامه داد: در حال حاضر سرانه فضای سبز شهر سمنان حدود 9 تا 10 متر مربع است که با استاندارد آن که بین 14 تا 15 متر مربع است فاصله زیادی دارد.
شهردار سمنان به برنامه های خود برای توسعه پارک سیمرغ سمنان اشاره کرد و افزود: متاسفانه در سالهای گذشته از این پارک استفاده مناسبی صورت نگرفته است.
شهر سمنان نیازمند یک المان بزرگ شهری است
موسوی در خصوص ورودی های شهر سمنان نیز اظهار کرد: متاسفانه پل نیمه کاره مومن آباد مانند دیوار بزرگی از دیده شدن شهر سمنان جلوگیری می کند و باعث عدم ورود مسافران به مرکز شهر شده است.
وی با ضروری دانستن ساخت المانی برای معرفی شهر سمنان نیز گفت: شهر تهران در سالهای قبل از انقلاب با میدان آزادی شناخته می شد و پس از ساخت برج میلاد با این برج به دنیا معرفی می شود که ما نیز برای ساخت یک المان در ضلع غربی سمنان برنامه هایی درنظر گرفته ایم.
شهردار سمنان با اشاره به برنامه ریزی برای ساخت المانی در ورودی غربی سمنان اظهار کرد: علاوه بر ساخت این المان، یک مجتمع خدماتی رفاهی نیز در ورودی غربی سمنان جهت ارائه خدمات مختلف احداث خواهد شد. مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی تا 10 روز آینده معرفی خواهد شد
موسوی در پاسخ به سوالی در خصوص علت نامشخص بودن مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی سمنان با گذشت چند ماه گفت: پس از آنکه آقای عموزاده از این سازمان خداحافظی کردند با دو گزینه جهت این مسئولیت مذاکراتی انجام دادیم اما در برخی از شبکه های اجتماعی در مورد این دو نفر فضاسازی های صورت گرفت که به نتیجه نرسیدیم.
وی افزود: برای این مسئولیت با یک چهره دیگر مذاکراتی انجام شده است که در کمتر از 10 روز آینده به شهروندان سمنانی معرفی خواهد شد.
8 هزار واحد تجاری در شهر سمنان وجود دارد
شهردار سمنان با بیان اینکه حدود 8 هزار واحد تجاری در سمنان وجود دارد گفت: معتقدم واحدهای تجاری باید از چرخه اقتصادی شهر بیشترین نفع را ببرند.
موسوی در خصوص پارکینگ مجتمع تجاری تفریحی ققنوس نیز اظهار کرد: این مجتمع به طور کامل پارکینگ مورد نیاز خود را پیش بینی کرده و احداث آنها اجرایی خواهد کرد.
وی در پایان با اشاره به طرح تعریض خیابان باهنر سمنان تصریح کرد: این پروژه در اولویت شهرداری سمنان قرار دارد و علاوه بر تخصیص اعتبار به همکاری مردم ان منطقه نیازمند است
50 درصد بودجه سال جاری شهرداری سمنان صرف امور عمرانی می شود
شهردار سمنان مقدار بودجه سال جاری این شهرداری را بیش از 2 هزار میلیارد ریال اعلام کرد و گفت : 50 درصد از این مقدار اعتبارات صرف امور عمرانی این شهر می شود.
حسین موسوی روز دوشنبه درگفت و گو با ایرنا خبرنگاران افزود: بسیاری از شهرداری ها در سراسر کشور به دلیل کمبود بودجه برای بازسازی شهری اعتبارات اندکی تخصیص می دهد در حالی که با برنامه ریزی مدون در شهرداری سمنان بیش از 50 درصد اعتبارات صرف هزینه های عمرانی خواهد شد.
وی اظهار داشت: نبود رونق اقتصادی در استان سمنان یکی از دلایل مهم پایین بودن آمار گردشگران در شهر سمنان است که باید با بازسازی مراکز تفریحی و احیا مراکز اقتصادی، در جهت جذب گردشگران گام برداریم.
موسوی ادامه داد: جمعیت 180 هزار نفری شهر سمنان می تواند با حضور گسترده در مناطق تفریحی و رفاهی زمینه شکوفایی اقتصادی را فراهم کند و برای بازسازی نیازمند مشارکت همگانی و جذب سرمایه گذار هستیم.
وی اضافه کرد: شهر سمنان از 300 هکتار فضای سبز برخوردار است که می توان با برنامه ریزی های منسجم و کاشت گونه های گیاهی متناسب با هر منطقه زمینه محیط سالم برای جذب گردشگر را فراهم کنیم.
موسوی خاطر نشان کرد: تامین و بازسازی توقفگاه خودرو از اهداف اساس شهرداری سمنان در سال جاری است و برای کاهش ترافیک و تردد روان راه اندازی توقفگاه های دارای فضای سبز در دستور کار شهرداری قرار دارد.
وی گفت: بیش از 940 دستگاه اتوبوس در شهر سمنان به مردم خدمت رسانی می کنند که برای کاهش آلاینده ها و افزایش رفاه اجتماعی تغییرات اساسی در ناوگان حمل و نقل سمنان ایجاد کنیم.
موسوی تعداد کل تاکسی های این شهرستان را بیش از یکهزار و 100 تاکسی اعلام و اضافه کرد : از این تعداد 550 دستگاه تاکسی فعال هستند که این امر ضربه شدید به حمل و نقل شهری وارد می کند.
شهردار سمنان اظهار داشت: بیش از 450 هکتار مناطق مسکونی شهر سمنان فرسوده است که در این راستا با انعقاد تفاهم نامه میان شهرداری سمنان و بنیاد مسکن در صدد احداث واحد های مسکونی جدید در جنوب شهر سمنان هستیم.  

کلید واژه ها: استان سمنان -




دوشنبه 21 تیر 1395 - 18:22:01





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن