تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين قلب‏ها، قلبى است كه ظرفيت بيشترى براى خوبى دارد و بدترين قلب‏ها، قلبى اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819255532




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان: قومیت ایرانی همیشه عفیف و دارای پوشش اسلامی بوده‌اند


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


رئیس سازمان بسیج جامعه زنان: قومیت ایرانی همیشه عفیف و دارای پوشش اسلامی بوده‌اند جامعه > آسیب‌ها - ایرنا نوشت: رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور گفت: امروز زنان متدین و خانواده های ایران اسلامی، خواهان تهیه و تولید لباس های مناسب برای خود و جوانان شان هستند و آنان برای پوشش مناسب در جامعه دغدغه جدی دارند.


مینو اصلانی به مناسبت 21 تیرماه روز عفاف و حجاب افزود: حجاب و عفاف به عنوان یک فرهنگ اصیل و موضوع بسیار مهمی است که در شرع ما بسیار روی این مساله تاکید شده و یک موضوع فکری و عقلانی است، اما امروز دچار آسیب هایی شده و این موضوع طبیعی نیست و در طول تاریخ این آسیب ها بوده اما نه به این حد که جامعه را دچار مشکل کرده است. وی با بیان اینکه حجاب و پوشش مساله اساسی برای جامعه ماست تصریح کرد: مردم متدین و انقلابی ما یکی از ویژگی های فرهنگی را حفظ و رعایت پوشش می دانند چون قومیت ایرانی همیشه عفیف و دارای پوشش اسلامی بوده از هزاران سال پیش بوده است و تا به امروز زنان جامعه ما جز عفیف ترین و موثرترین زنان در حفظ و رعایت حدود الهی و پوشش اسلامی بوده اند.
اصلانی با بیان اینکه اثرگذاری حجاب در زنان ایران است که در بسیاری از نقاط جهان زنان به سمت حجاب روی آورده اند، ادامه داد: دشمنان دریافته اند جوان ایرانی با حفظ پوشش اسلامی می تواند در برابر هجمه های دشمنان بایستد، پس از انواع سلاح ها برای مقابله با این پوشش استفاده می کنند.
رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور گفت: دشمنان از انواع سلاح مانند رسانه، فضای مجازی و مد و لباس های غیرمتعارف و پوشش های مستجهن استفاده می کند و امروز شعارهای مستهجنی پشت لباس ها نوشته می شود تا حیا و پوشیدگی را از جامعه ما ببرد.
وی خاطرنشان کرد: این هجمه سنگ دشمنان کاملا برنامه ریزی و طراحی شده است و جامعه ما باید آمادگی مقابله با این هجمه را در جامعه فراهم کنند و مسئولان و دست اندرکاران باید برنامه ریزی جدی برای مبارزه با این هجمه ها داشته باشند.
اصلانی اظهار داشت: شبکه های اجتماعی، ماهواره ها و فضای سایبر در کشور ما دچار مشکل شده و رها شده اند و اکنون ولنگاری فرهنگی در این زمینه را شاهد هستیم و در این عرصه دشمن خوب ورود می کند.
اصلانی با بیان اینکه گمرک، اصناف و کسانی که در ورود کالاها نقش دارند، باید از ورود این کالاها جلوگیری کنند، ادامه داد: اگر امروز یک هماهنگی بین دستگاهها برای جلوگیری از پوشش های حیا زدا وجود نداشته باشد فردا دیر است.
وی ادامه داد: امروز که روز عفاف و حجاب خودباوری و هویت اسلامی است مردم ایران در 400 نقطه با حضور در اجتماعات مردمی این حساسیت را بیشتر در جامعه ایجاد می کنند چرا که خانواده ها نگران وضعیت جامعه هستند.
رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور افزود: مقابله با فرهنگ منحط غربی به ویژه در حوزه حجاب و عفاف نیازمند هماهنگی، داشتن اطلاعات روز، همت و عزم جدی و راهبری وزارتخانه های مرتبط است که باید محکم پای این موضوع بایستد و اگر وزارت کشور باید خیلی محکم و مدبرانه پیگیر و مستمر این موضوع را دنبال کند.   ۴۲۴۲

کلید واژه ها: حجاب -




دوشنبه 21 تیر 1395 - 11:14:44





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن