تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداشناس ترين مردم پر درخواست ترين آنها از خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820387940




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح هجرت 3 در ناحیه 4 آموزش و پرورش کرج اجرا شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: با هدف گسترش دامنه سواد آموزی؛ طرح هجرت 3 در ناحیه 4 آموزش و پرورش کرج اجرا شد عضو شورای اسلامی شهر کرج از اجرای طرح هجرت 3 با هدف گسترش دامنه سواد آموزی در ناحیه 4 آموزش و پرورش کرج خبر داد.
۱۳۹۵ دوشنبه ۲۱ تير ساعت 08:17

خبرگزاری پانا+

مریم قهرمانی در گفتگو با خبرنگار پانا، با اعلام این خبر اظهار داشت: برخوردار شدن افراد بی سواد از نعمت ارزشمند سواد که از دغدغه های اصلی نظام اسلامی و بنیان گذار انقلاب اسلامی ایران نیز بود باید دغدغه اصلی تمامی مسئولین باشد تا زمینه های بهتر زندگی کردن در زندگی فردی و اجتماعی مهیا شود.

وی افزود: سواد نقش یک ابزار کارآمد را در زندگی دارد زیرا به افراد جامعه قدرت عملکرد بهتر در انجام امور مختلف به ویژه در زندگی جمعی را ارائه می دهد و سبب می شود تا فرد در کارنامه زندگی خود در زمینه های گوناگون نمره های قابل تحسین را به ثبت برساند.

قهرمانی بیان کرد: ناحیه 4 آموزش و پرورش کرج با شناسایی مناطق کمتر توسعه یافته و افراد بی سواد و کم سواد اقدام به برگزاری طرح هجرت نمود تا با ارائه فرم های احضار افراد بی سواد، آموزش های سواد آموزی را ارائه نماید.

وی از کلاس های نهضت سواد آموزی به عنوان یک فرصت مناسب برای یادگیری یادنمود و خاطرنشان کرد: شتاب بخشی به برنامه های سواد آموزی در جامعه اسلامی ایران نیاز به مشارکت همه جانبه مردم و مسوولان دارد و اجرای طرح مذکور گامی مثبت در این کار خداپسندانه می باشد.

قهرمانی با اشاره به فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در زمینه تشکیل نهضت سواد آموزی یادآورشد: به برکت انقلاب و فرمان امام راحل تعداد زیادی از افراد بی سواد کشور از نعمت خواندن و نوشتن برخوردار شدند ولی باز هم افراد بی سوادی در جامعه وجود دارد که به دلایل مختلف از تحصیل باز مانده اند که لازم است با مشارکت همه و یک عزم ملی تحت پوشش برنامه های سوادآموزی قرار گیرند.

نائب رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان را از اهداف اجرای این طرح عنوان کرد و افزود: برگزاری برنامه های متنوع تفریحی، ورزشی و آموزشی از برنامه های طرح هجرت 3 می باشد و همچنین افراد سنین 9 تا 49 سال می توانند در کلاس های آموزش سواد آموزی شرکت نمایند.

مریم قهرمانی در پایان از راه اندازی طرح هجرت 3 در هفته آینده در منطقه یک شهرداری کرج خبر داد و گفت: با راه اندازی این طرح شهروندان این منطقه نیز می توانند از ظرفیت ها و برنامه های آموزشی طرح مذکور بهره مند گردند. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن