تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نادانى ريشه همه بديهاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818794930




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واکنش یک نماینده سابق مجلس به مصوبه اخیر کنگره آمریکا/ سپاه نیازی به بوئینگ ندارد/ جمهوری خواهان برای شکست برجام هرکاری می‌کنند


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: واکنش یک نماینده سابق مجلس به مصوبه اخیر کنگره آمریکا/ سپاه نیازی به بوئینگ ندارد/ جمهوری خواهان برای شکست برجام هرکاری می‌کنند
یک نماینده سابق مجلس می گوید جمهوری خواهان برای شکست دموکرات‌ها به هر موضوعی متوسل می‌شوند و خواهان این هستند که برجام نیز شکست بخورد.
نوذر شفیعی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم در گفت‌وگو با نامه‌نیوز در خصوص مصوبه اخیر ممنوعیت فروش بوئینگ به ایران از سوی کنگره آمریکا گفت: این رفتارها از سوی آمریکا فراتر از سایر مسائل  نشان دهنده یک رفتار سیاسی است. البته روابط  دوجانبه تمامی کشورها با یکدیگر حاکی از رفتار سیاسی است.

وی ادامه داد: جمهوری خواهان برای شکست دموکرات‌ها به هر موضوعی متوسل می‌شوند و خواهان این هستند که برجام نیز شکست بخورد و دموکرات‌ها در انتخابات آتی ریاست جمهوری نتوانند از این موضوع به عنوان یک برگ برنده استفاده کنند. 

شفیعی با بیان اینکه این موفقیت برای جمهوری‌خواهان یک ناکامی است، تصریح کرد: تصویب ممنوعیت فروش بوئینگ به ایران در کنگره آمریکا یک بحث داخلی و حزبی برای انتخابات پیش‌رو است. به احتمال زیاد دموکرات‌ها نیز در این خصوص عقب نشینی نخواهند کرد و اوباما این مسئله را همانطور که اعلام کرده بود وتو خواهد کرد.
 
نماینده مردم ممسنی در مجلس نهم با اشاره به ادعای جمهوری‌خواهان مبنی براستفاده سپاه پاسداران از بوئینگ، خاطرنشان کرد: سپاه هرگاه بخواهد فعالیتی انجام دهد بدون نیاز به بوئینگ هم انجام می‌دهد. خرید بوئینگ قطعا برای نو سازی ناوگان هوایی کشور بوده است و آمریکایی‌ها این خرید را به ایران  تحمیل کردند.

وی با بیان اینکه ایرباس در بسیاری از موارد از بوئینگ مناسب‌‌تر و بهتر است، تاکید کرد: اگر معامله ایران با ایرباس حل می‌شد طبیعتا ایرباس مناسب تر است.

شفیعی در خصوص انتخابات‌ریاست جمهوری آمریکا و تاثیر آن بر برجام، گفت:شرایط یکسان است و تفاوت بسیاری در میان آرا ترامپ وکلینتون دیده نمی‌شودو باید منتظرماند و دید که در آینده چه نتیجه‌ای به دست می‌آید.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم، ادامه داد: انتخابات آمریکا شرایط را  در ارتباط با ایران تغییر نخواهد داد.ساختارها در آمریکا تعیین کننده سیاست‌ها است و سیاستمدارانی همانند رئیس‌جمهور تابع ساختارها هستند. این سخنانی که هر دو جناح در خصوص رابطه با ایران مطرح می‌‎کنند جنبه تبلیغاتی دارد. طبیعتا هرکدام که به ریاست برسند و در جایگاه مسئولیت قرار بگیرند رفتار و سخنانشان نیز تغییر خواهد کرد.






۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 126]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن