تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند روزه را واجب كرده تا بدين وسيله دارا و ندار (غنى و فقير) مساوى گردند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819563720




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور دختر بشاراسد درتهران تکذیب شد


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: حضور دختر بشاراسد درتهران تکذیب شد
فدراسیون سوارکاری در اطلاعیه ای اخبار منتشر شده درمورد حضور دختر رییس جمهوری سوریه به عنوان یک سوارکار نونهال را در رقابت های بین المللی پرش با اسب تهران تکذیب کرد.
آفتاب‌‌نیوز : در اطلاعیه فدراسیون سوارکاری که امروز شنبه منتشرشد، آمده است: فدراسیون های سوارکاری گرجستان، هنگ کنگ، سوریه، لبنان، چین 
حضور دختر بشاراسد درتهران تکذیب شد
تایپه، سنگاپور، تایلند و هندوستان، بر اساس پروتکل های رسمی، نمایندگان خود را به فدراسیون سوارکاری ایران برای شرکت در نخستین رقابت های بین المللی پرش با اسب تهران معرفی کردند.


این طلاعیه در ادامه می افزاید: در این میان برخی رسانه ها از حضور «شام اسد» فرزند بشار اسد رئیس جمهوری سوریه در این رقابت ها، اخباری منتشر کردند که این خبر از اساس کذب محض است.


به گزارش ایرنا نخستین رقابت های بین المللی پرش با اسب در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان در روزهای 17و 18 تیر ماه با حضور 60 سوارکار در ارتفاع موانع از110 تا 130 سانتیمتر در باشگاه سوار کاری بام تهران برگزار شد که در رده سنی نونهالان شام اسد به مقام نخست این رقابت ها دست یافت و در رده سنی نوجوان «امیر علی عمرانی» از ایران هم اول شد.






تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن