تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر پنج خصلت نبود، همه مردم جزوِ صالحان مى شدند: قانع بودن به نادانى، حرص به دنيا، بخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798677852




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دلیل ترافیک سنگین و مسمومیت مردم در جاده چالوس در روز چهارشنبه


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: دلیل ترافیک سنگین و مسمومیت مردم در جاده چالوس در روز چهارشنبه
در حالی این آمبولانس در محدوده هزارچم توسط عوامل پلیس‌راه متوقف می‌شود که این حرکت خلاف جهت در معبری باریک و متعاقب آن انحراف خودروهای پشت سری به لاین مقابل موجب قفل شدن این محدوده می‌شود که بازگشایی آن چندین ساعت به طول می‌انجامد.
علاوه بر حجم بالای تردد و مشکل زیرساخت محورهای شمالی، حرکت خلاف جهت یک آمبولانس هلال احمر و سو استقاده تعدادی از رانندگان مسیر و قرار گرفتن در پشت آن، علت ترافیک شدید جاده چالوس در روز چهارشنبه بود.

به گزارش خبرنگار عصرایران، حوالی ساعت 2:30 بامداد روز چهارشنبه یک دستگاه خودرو پژو 206 در مقابل انبار نمک خاکک مقابل پایگاه امداد و نجات هلال احمر بعد از تونل کندوان به سمت مازندران پس از برخورد به کوه دچار حریق می‌شود.

در پی این حادثه به دلیل نبودن نیروهای امدادی در این محل، از استان البرز تقاضای اعزام آمبولانس برای انتقال مجروح می‌شود.

بدین ترتیب آمبولانس هلال احمر در البرز پس از انتقال مصدوم به چالوس برای بازگشتن به محل خدمتی خود در استان البرز اقدام به حرکت خلاف جهت در این مسیر که از روز سه‌شنبه به سمت چالوس یکطرفه بوده است، می‌کند.

در این بین تعدادی خودرو نیز با سوء استفاده از وضعیت موجود و به گفته تعدادی از آنها پس از استعلام از سایت www.141.ir مبنی بر دوطرفه بودن این معبر، در حالی که این مسیر به دلیل بار ترافیک سنگین همچنان از سوی پلیس‌راه یکطرفه بودن آن تمدید شده بود، در پشت آمبولانس قرار می‌گیرند و به سمت تهران رهسپار می‌شوند.

در حالی این آمبولانس در محدوده هزارچم توسط عوامل پلیس‌راه متوقف می‌شود که این حرکت خلاف جهت در معبری باریک و متعاقب آن انحراف خودروهای پشت سری به لاین مقابل موجب قفل شدن این محدوده می‌شود که بازگشایی آن چندین ساعت به طول می‌انجامد.

در عین حال به دلیل نامشخصی تعدادی از جت‌فن‌های تونل کندوان نیز همزمان از کار می‌ایستد و در طول این توقف بار ترافیکی و متعاقب آن انحراف‌های پی در پی خودروهای مانده در ترافیک به شانه خاکی در محدوده تونل کندوان تعدادی از خودروها وارد تونل می‌شوند که با توقف در تونل تعدادی از هموطنان دچار مسمومیت جزئی می‌شوند که ماموران پلیس راه سرایعا نسبت به خروج تمامی خودروها از تونل و هدایت افرادی که دچار مسمومیت شده‌اند به پایگاه امدادی نزدیک تونل و انسداد دهانه جنوبی تونل تا بازگشایی معبر اقدام می‌کنند که سرانجام این محور حوالی ساعت 12 شب بازگشایی می‌شود.

بارها در خصوص کم‌عرضی و عدم گنجایش این محور برای حجم بالای سفر از سوی کارشناسان هشدار داده شده است و قطعا یکطرفه کردن طولانی مدت این مسیر نیز موجب بروز مشکلات جدی برای مردم محلی نیز می‌شود اما در این بین به نظر می‌رسد فعلا باید توصیه کنیم رانندگان ضمن صعه صدر در ترافیک این محور، نسبت به تنظیم زمان سفر خود اقدام کنند؛ از سوی دیگر لازم است مسوولان نیز ساماندهی تعطیلات و توزیع آنرا در دستورکار قرار دهند تا با یک تعطیلی 3 روزه شاهد این حجم سفر در جاده‌هایی که گنجایش لازم را ندارند نباشیم.

در این بین چند سوال نیز مطرح است. اول آن که چرا در زمانی که مسوولان همگی از آمادگی کامل برای سفرهای تابستانی خبر می‌دهند، پایگاه هلال احمر در محل تصادف آمادگی لازم برای امدادرسانی نداشته است؟ از سوی دیگر چرا جت فن‌های تونل کندوان کار نمی‌کرده است؟

همچنین در کنار این امر چرا اطلاعات سایت www.141.ir راهداری با اطلاعات پلیس راهور همخوانی نداشته است؟ آیا دادن اطلاعات متفاوت به مردم یکی از عوامل اصلی این ترافیک سنگین نبوده است؟

تاریخ انتشار: ۱۱:۴۶ - ۱۹ تير ۱۳۹۵ - 09 July 2016





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن