تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):صدقه بجا، نيكوكارى، نيكى به پدر و مادر و صله رحم، بدبختى را به خوش بختى تبديل و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803628266




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

غلبه بر مشکلات آموزشی با تلاش همه دستگاهها قابل رفع است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون پرورشی و فرهنگی وزیر: غلبه بر مشکلات آموزشی با تلاش همه دستگاهها قابل رفع است معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: غلبه بر مشکلات آموزشی به توسعه زیرساخت‌ها و کمک به رشد و منزلت جامعه فرهنگیان وابسته است و این مشکلات با تلاش همه دستگاهها قابل رفع است.
۱۳۹۵ جمعه ۱۸ تير ساعت 23:36

خبرگزاری پانا+

به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، حمیدرضا کفاش در بندرعباس اظهار کرد: هر تغییری در مجموعه آموزش و پرورش بر خلاف دیگر دستگاه‌ها و وزارت‌خانه‌ها به صورت افقی است و مسؤولیت پذیرفتن در وزارت آموزش و پرورش قبول کردن بار سنگینی از مجموعه وظایف متنوعی است که با توجه به وجود برخی مشکلات، پرداختن به آنها سخت اما از آن جهت که برداشتن باری از دوش این خانواده بزرگ است، ارزشمند و پر افتخار بشمار می‌رود.

وی بازگشتن به کلاس درس و حضور در جمع معلمان و مربیان و دانش‌آموزان را یک افتخار بزرگ و بالنده برای خانواده آموزش و پرورش و مجموعه مسؤولان این وزارتخانه عنوان کرد و افزود: ریشه و پایه رشد و بالندگی کشور در آموزش و پرورش است و باید همه دستگاه‌ها به این مجموعه برای حرکت مطلوب به سوی اقتدار و عزت ایران اسلامی کمک کنند.

معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش به وجود برخی مشکلات زیرساختی در استان هرمزگان اشاره و خاطرنشان کرد: در برخی از استان‌های کشور به لحاظ متوسط کشوری در حوزه سخت‌افزاری با مشکل مواجه هستیم و از سوی دیگر به علت گستردگی و نیاز به اعتبارات برای جبران این وضعیت باید راهکاری اساسی بیاندیشیم و در این زمینه به همکاری کمک مجموعه نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و استاندار و دیگر مسؤولان نیاز داریم.

کفاش با اشاره به ضرورت توجه به اهمیت جایگاه وزارت آموزش و پرورش در برنامه ششم توسعه و کمک به این وزارتخانه برای ایفای مسؤولیت خطیر خود در قبال نسل آینده از نمایندگان استان هرمزگان خواست تا به طور ویژه به مشکلات و مسائل استان هرمزگان در برنامه ششم توسعه توجه کنند تا بتوانیم بخشی از این کمبودها را جبران کنیم.

وی یکی دیگر از راه‌های بهبود وضعیت علمی استان هرمزگان را مشارکت بخش‌های مختلف از جمله صنایع در این حوزه و کمک به بازسازی و نوسازی زیرساخت‌های آن عنوان کرد و گفت: باید با احساس مسؤولیت جدی نسبت به این حوزه بنگریم و بدانیم که کمک به آموزش و پرورش کمک به توانمندی نسل آینده و زندگی بهتر فرزندان‌مان در سال‌های آینده است.

معاون وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: یکی دیگر از اولویت‌های ما در آموزش و پرورش توجه به بعد پرورشی و تربیتی مدارس در سراسر کشور در قبال نسل آینده است که برنامه‌های ویژه‌ای در این راستا با مشارکت معلمان و مربیان تدارک دیده‌ایم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن