تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خداوند امیدوار باش، امیدی که تو را بر انجام معصیتش جرات نبخشد و از خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820131135




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انفجاری در کار نبود / هیچ تلفات جانی در پتروشیمی نداشته‌ایم


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: انفجاری در کار نبود / هیچ تلفات جانی در پتروشیمی نداشته‌ایم
فرماندار شهرستان بندر ماهشهر با رد موضوع انفجار در مخزن مشتعل پتروشیمی بوعلی سینا گفت: خوشبختانه تاکنون هیچ تلفات جانی نداشته‌ایم.
به گزارش نامه‌نیوز، منصور قمر اظهار کرد: به دنبال اقدامات قبلی که برای مهار و پیشگیری از ادامه آتش‌سوزی مخزن ۲۰۰۱ C در حال انجام بود و تلاش‌های بسیار مطلوبی با مدیریت وزیر نفت و استاندار تاکنون صورت گرفته است.

وی افزود: قبل از مهار آتش، بحث ما پیشگیری از آسیب به سایر مخازن و تاسیسات مجاور مخزن در حال آتش  بود که البته لحاظ و دیوار بتنی اطراف این مخزن ساخته شد.

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر تصریح کرد: همچنین گاز مخازن اطراف مخزن مشتعل و خود مخزن ۲۰۰۱ C را منتقل و خالی کرده و میزان آن را به حداقل رساندیم و برای مهار کامل آتش باید تمامی مواد مخزن در حال سوخت، از بین برود تا بتوان به خاموشی رسید.

قمر با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون هیچ تلفات جانی نداشته ایم گفت: برای آخرین شعله هایی که در این مخزن در حال فوران است نیز فوم های فشار قوی تعبیه و به کار برده شده که در حال استفاده است.

وی در پایان با رد خبر انفجار در این مخزن پتروشیمی عنوان کرد: به دلیل فشاری که از سوختن و شعله ور شدن به مخزن وارد شده قسمتی از دیواره مخزن فروریخته و چه بسا این روند اقدامات نیروهای عملیاتی را زودتر به سرانجام کار خاموشی خواهد رساند.

به گزارش مهر، عصر امروز دیواره مخزن ٢٠٠١C  مجتمع پتروشیمی بوعلی سینا ماهشهر شکافته و مواد آن به بیرون هدایت شد.

پتروشیمی بوعلی سینا از روز چهارشنبه (١٦ تیرماه) دچار آتش سوزی شد و تلاش برای مهار آتش آن به صورت زمینی و همچنین از طریق بالگرد داشت که این حادثه جدید رخ داد.



منبع: مهر


۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن