تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816860432




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

غارتگر بیت المال، دزد است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: خطیب نماز جمعه تهران: غارتگر بیت المال، دزد است خطیب نماز جمعه تهران با بیان این که غارتگر بیت المال واقعا دزد است و اموال 80میلیون آدم را می دزد، گفت: مردم و مسئولین ما باید بدانند این ثروتی که به عنوان بیت المال در کشور وجود دارد مانند خونی است که در بدن جریان دارد و باید به تمام اعضا برسد.
۱۳۹۵ جمعه ۱۸ تير ساعت 14:24

خبرگزاری پانا+

پبه گزارش خبرگزاری پانا، آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی در خطبه دوم نماز جمعه تهران در مصلای امام خمینی (ره) با اشاره به موضوع حقوق های نجومی برخی مدیران،گفت: اگر این خون به عضوی نرسد آن عضو فلج می شود و چه بسا منجر به مرگ انسان می گردد یا انسان را ناقص و علیل می کند.
وی تاکید کرد: 950نفر در این کشور غارتگری کرده اند و رقم کمی نیست و اینها حقوقی بین 15 تا 50 میلیون داشتند، آنها از مدیران بخش های بانکی، بیمه ای و شرکت های دولتی بوده اند که رقم بالاتر از 50میلیون را هم شنیده ایم؛ بحث از 200میلیون کمتر و بیشتر.
آیت الله موحدی کرمانی گفت:‌ برخی فکر می کنند بیت المال صاحب ندارد و هر چقدر بتوانند از آن برداشت کنند زرنگی است؛‌ نه خیر اشتباه است،‌ هر ریالی که از بیت المال می گیری صاحب دارد.
وی افزود:‌ این ریال ها و میلیون ها صاحب دارد و صاحب این ها حدود 80 میلیون آدم است.
خطیب جمعه تهران با سفارش نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، گفت:‌ آن کس که تقوا داشته باشد، خداوند لغزش های او را هم جبران می کند و می بخشد و اجر بزرگ به او عنایت می کند؛ تقوا نور است، نوری است که انسان از استفاده می کند و در مقابل خود، چاه و حیوان گزنده را می بیند و اگر نور نباشد در چاه می افتد و مورد آسیب حیوان گزنده قرار می گیرد.
موحدی کرمانی با اشاره به موضوع حقوق های نجومی گفت: قرآن در مورد بیت المال عبارتی دارد و می فرماید اگر در بین شما سفیهی بود که مالک بود و مال و ثروت داشت، پدر مرده و دارایی زیادی به او رسیده اما این بچه سفیه است و نمی تواند پول ها را درست به مصرف برساند و ضایع می کند، قرآن می فرماید پول را دست او ندهید و او را با پولش اداره کنید و این پولی که موجود است در جامعه عامل قیام شماست.امام جمعه موقت تهران تاکید کرد: شما روی پای خودتان وقتی می توانید بایستید که اقتصاد سالم داشته باشید و وقتی اقتصادی سالم دارید که سرمایه ها درست بکارگیری و استفاده شود.آیت الله موحدی کرمانی ادامه داد: آیات قرآن وقتی نام از نماز می برد به دنبالش زکات است؛ رمز آن هم این است که این دو را خداوند با هم قبول می کند. اگر کسی به نماز بچسبد اما فقرا را فراموش کند و به امر زکات نپردازد خداوند نمازش را هم قبول نمی کند. کما این که اگر کسی تقوا را بچسبد اما ارحام و خویشاوندان را فراموش کند خداوند تقوا را هم از او نمی پسندد و قبول نمی کند و همینطور مساله پدر و مادر؛ اگر کسی شکرگزار خدا باشد اما شکرگزار پدر و مادر نباشد خداوند شکر او را قبول نمی کند.وی تاکید کرد: برخی خیال می کنند بیت المال صاحب ندارد و هر چه بتوانند به هر عنوانی از بیت المال برداشت و دریافت کنند خوب و زرنگی است. نه آقا اشتباه کردید، یک ریالی که از بیت المال می گیری صاحب دارد، همینطور که حاضر نیستی در جیب طرف دست ببری و دزدی کنی می گویی این پول صاحب دارد، این ریال ها، تومان ها و میلیون ها همه صاحب دارد و صاحبان این پول، حدود 80 میلیون مردم کشور هستند.خطیب نماز جمعه تهران گفت: غارتگر بیت المال بداند که واقعا دزد است، دزدی می کند و مال 80میلیون آدم را می دزدد. حکومت امیرالمومنین ساقط و فلج نشد مگر به واسطه همین غارتگران بود. غارتگران بیت المال که عادت به غارتگری داشتند امیرالمومنین خواست جلوشان را بگیرد اینها با علی جنگیدند در جنگ جمل.وی تاکید کرد: مساله ساده ای نیست، ممکن است این غارتگری به سقوط یک حکومت منجر شود. در کربلا خیلی از اینها که جنایت می کردند به واسطه این بود که به پول برسند.موحدی کرمانی گفت: آن 10 نفر کثیف و لعین به پسر زیاد گفتند به ما خیلی جایزه بده ما بدن حسین ابن علی را زیر سم اسب ها له کردیم به مال پول بده، آنها دنبال پول بودند.خطیب جمعه تهران افزود: عجیب است گزارش رسیده از منبعی موثق 950نفر در این کشور غارتگری کرده اند، کم رقمی نیست، اینها حقوقی بین 15 و 50میلیون داشتند، این ها مدیران بخش های بانکی، بیمه ای و شرکت های دولتی بوده اند که رقم بالاتر از 50میلیون را هم شنیده ایم بحث از 200میلیون کمتر و بیشتر است .موحدی کرمانی گفت: اینها چه کسانی هستند که مثل زالو به این نظام چسبیده اند و دارند خون مردم را می مکند و نمی گذارند که این خون به مظلومان و محرومان و به کسی که می خواهد نسخه داروی خود را بگیرد و ندارد برسد. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 127]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن