تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): بهشتى‏ها چهار نشانه دارند: روى گشاده، زبان نرم، دل مهربان و دستِ دهنده.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799168284




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رژیم صهیونیستی اصلی‌ترین مجری تروریسم دولتی/ برای بازگرداندن دارایی های ایران ازهمه ابزارهای بین المللی استفاده می کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: رژیم صهیونیستی اصلی‌ترین مجری تروریسم دولتی/ برای بازگرداندن دارایی های ایران ازهمه ابزارهای بین المللی استفاده می کنیم
نماینده دائم ایران در سازمان‌ملل گفت: رژیم صهیونیستی براساس تهدید، ترور و اشغال شکل گرفته و به عنوان اصلی‌ترین مجری تروریسم دولتی شناخته می‌شود.


به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامعلی خوشرو امروز در جلسه تصویب پنجمین بازبینی راهبرد جهانی مبارزه با تروریسم ملل متحد در مجمع عمومی سازمان ملل متحد با محکوم کردن اقدامات تروریستی اخیر در عراق، سوریه، لبنان، بنگلادش، ترکیه و عربستان گفت: تروریسم موضوعی چندوجهی است که  مبارزه با آن نیازمند برنامه‌ای همه‌جانبه و همکاری واقعی در سطح بین‌المللی و منطقه‌ای است.


خوشرو با اشاره به برنامه عمل دبیرکل سازمان‌ملل درباره پیشگیری از افراط‌گرایی خشونت‌گرا گفت: این برنامه‌عمل بر اساس قطعنامه جهان عاری از خشونت که به پیشنهاد جناب آقای روحانی شکل گرفته، به موضوع افراط گرایی خشونت‌گرا توجه ویژه‌ای دارد.


سفیر کشورمان در سازمان‌ملل، افراط گرایی خشونت‌گرای ملهم از ایدئولوژی تکفیری را، مهمترین چالش پیش‌روی جامعه جهانی برشمرد که به شکل‌گیری گروه‌های تروریستی مانند القاعده، داعش و النصره انجامیده و افزود: راه مبارزه با این گروه‌ها از مسیر فرهنگی و اعتقادی است.


نماینده دائم ایران تاکید کرد: اقدامات بین‌المللی مبارزه با تروریسم در سطح جهانی باید در هماهنگی با اصول منشور ملل متحد و صرفا با رضایت دولت مربوطه صورت پذیرد و عدم رعایت این اصول، نقض تمامیت ارضی و حاکمیت ملی دولت‌ها خواهد بود.


خوشرو تهیه لیست‌های یک‌جانبه از سوی برخی دولت‌ها و متهم کردن دیگر کشورها به اقدامات تروریستی را، برخاسته از اغراض سیاسی برشمرد و آن را محکوم کرد و گفت: این چنین اقدامات مغایر با حقوق بین الملل و در راستای اهداف سیاسی  این دولت‌ها است که به نوبه خود ناقض اصول اساسی حقوق بین‌الملل بوده و تلاش‌های بین‌المللی برای مبارزه جمعی دولت‌ها در مقابله با تروریسم را تضعیف می‌کند.


در همین ارتباط، سفیر کشورمان تصمیم سیاسی آمریکا برای مصادره اموال بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و سوءاستفاده از شبکه‌های مالی و بانکی و قضایی به بهانه اتهامات واهی برای وارد ساختن فشار بر ملت ایران را  به عنوان مصداقی از این اقدامات خلاف حقوق بین‌الملل برشمرد و تاکید کرد که دولت جمهوری اسلامی ایران با استفاده از تمام ابزارهای ممکن از جمله توسل به دیوان دادگستری بین‌المللی برای بازگرداندن این دارایی‌ها مصمم است.


نماینده دائم کشورمان درباره مسائل فلسطین‌اشغالی نیز گفت: ایران هرگونه تلاش برای مساوی دانستن تلاش مشروع مردم تحت اشغال و جنبش‌های آزادی‌بخش برای تحقق حق تعیین سرنوشت با تروریسم را قبول نداشته و رد می‌کند. رژیم صهیونیستی بر اساس تهدید، ترور و اشغال شکل گرفته و به عنوان اصلی‌ترین مجری تروریسم دولتی شناخته می‌شود که مسئول انجام ترورهای متعددی است و بی‌رحمی‌های این رژیم در دهه‌های گذشته موجد افزایش خشونت‌ها و بحران‌های منطقه‌ای بوده است.





۱۷ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن