تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مهدى مردى است از ما، از نسل فاطمه.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805027012




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتقاد از عرضه بنزین بی‌کیفیت ومخلوط با آب در جایگاه‌های سوخت دیر


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: امام جمعه دیر مطرح کرد:
انتقاد از عرضه بنزین بی‌کیفیت ومخلوط با آب در جایگاه‌های سوخت دیر

سید علی حسینی


شناسهٔ خبر: 3707008 - چهارشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵
استانها > بوشهر

.jwplayer{ display: inline-block; } بوشهر- امام جمعه دیر گفت: طی روزهای اخیر عرضه بنزین بی کیفیت و مخلوط با آب یا گازوئیل در دیّر به وسائل نقلیه مردم خساراتی بسیار ی وارد کرده است. به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید علی حسینی صبح چهارشنبه در خطبه‌های نماز عید فطر شهر دیر با بیان اینکه پرداخت زکات فطره باعث کمال روزه داری می‌شود، اظهار داشت: پرداخت زکات فطریه واجب شرعی است و دادن خمس و وجوهات مایه خیرات و برکات می شود. حسینی با بیان اینکه دشمن از طریق فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای در حال سست کردن روحیه مقاومت در بین جوانان ماست، خاطرنشان کرد: رضایت مندی مردم، حفظ روحیه ایثارگری و شهادت طلبی، تکریم و خدمت به مردم، غافل نشدن از دشمن، شناسایی نقشه‌های دشمن، اجرای اقتصاد مقاومتی و اطاعت از رهبری از عوامل مقابله با دشمنان است. والدین نظارت مناسبی بر فرزندان داشته باشند امام جمعه دیر با بیان اینکه ما مخالف با اینترنت و دستاوردهای جدید نیستیم اما خواهان هدایت و نظارت والدین بر فرزندان هستیم گفت: نگذاریم فرزندان ما دچار بی‌حیایی شوند و لازم است اولیا دستورات اسلامی را به فرزندان خود بیاموزند. حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به برگزاری جشن‌ها و کنسرت‌های سطح شهر دیر گفت: ما با هنر و شادی مردم و جوانان مخالف نیستیم بلکه با هر عاملی که حیا و غیرت را در جامعه تضعیف می کند مخالفیم و سخنان من انعکاس نظرات رهبری است.

انتقاد از شنای مختلط وی با بیان اینکه شنا کردن به‌صورت مختلط در دریا باعث خدشه به فضای اجتماعی و حیای جامعه می‌شود، تصریح کرد: استفاده از دریا حق طبیعی مردم است اما نباید به این بهانه شنای مختلط برگزار شود و مسئولان باید ترتیبی اتخاذ کند تا مردم بتوانند از دریا و ساحل به‌صورت سالم استفاده کنند. امام جمعه دیر با بیان اینکه اقدامات خوبی در زمینه برخورد با حقوق های نجومی توسط مسئولین صورت گرفته است گفت: پیشنهاد می‌دهیم بخشی از این حقوق های کلان که به بیت المال برگشت داده می‌شود برای پرداخت وام های مسکن مددجویان کمیته امداد که در دولت قبل پرداخت شده است، استفاده شود تا این قشر زحمت کش بیش از این فشار زندگی را تحمل نکنند. حسینی بیان کرد: موضع رهبری در مقابل فتنه گران روشن است و مسئولان نیز موضع خود را این مسئله روشن بیان کنند و این خط قرمز نظام است. عرضه بنزین بی‌کیفیت امام جمعه دیر با اشاره به عرضه بنزین بی‌کیفیت در جایگاه‌های سوخت دیر، که مشکلاتی را برای خودروهای افرداد به وجود آورده گفت: متأسفانه طی روزهای اخیر عرضه بنزین بی کیفیت و مخلوط با آب یا گازوئیل در دیّر به وسائل نقلیه مردم خساراتی بسیار ی وارد کرده است که مسئولین و فرماندار شهرستان ضمن پیگیری باید خساراتی که به خودرو ها وارد شده را محاسبه و توسط عاملین آنها جبران شود. امام جمعه دیر خاطرنشان کرد: از دستگاه قضایی درخواست داریم افرادی را که به وارد کردن مشروبات الکلی مبادرت می کنند به اشد مجازات محکوم و آنان را در ملا عام شلاق بزنند.

وضعیت ضعیف گیرنده دیجیتال در دیر وی با بیان اینکه گیرنده‌های دیجیتال در شهرستان دیّر وضعیت مناسبی ندارد، افزود: امروزه یکی از ابزارهایی که خانواده ها و جوانان ما را تهدید می‌کند، مسئله ماهواره‌ها است که مسئولان امر باید هر چه سریع‌تر نسبت به تقویت فرستنده های دیجتال اقدام کنند. امام جمعه دیر گفت: حوادت اخیر در ترکیه و عربستان نشان داد کشورهایی که خود پرورش دهنده تروریست‌های تکفیری هستند امروز دچار این معضل شده اند  البته ما این بمب گذاری ها را محکوم می‌کنیم اما خود این کشورها مسبب این مشکلات بوده اند.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن