تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مبادا اعمال نیک را به اتکاى دوستى آل محمد (ص) رها کنید، مبادا دوستى آل محمد (ص) ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820269911




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرقت هاي اينترنتي اولويت جرائم سايبري در مازندران


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: سرقت هاي اينترنتي اولويت جرائم سايبري در مازندران
رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات مازندران، با بيان اينکه سرقت هاي اينترنتي بيشترين نوع جرم در فضاي مجازي استان را تشکيل مي دهد،افزود: در سال جاري 72 درصد جرايم سايبري در استان کشف شد.

سرقت هاي اينترنتي اولويت جرائم سايبري در مازندران
به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان سرهنگ"حسن محمدنژاد" در تشريح اين خبر، اظهار داشت:با تلاش کارآگاهان و کارشناسان پليس فتا در سه ماهه نخست امسال 72 درصد جرايم سايبري در استان کشف شد.


وي با بيان اينکه سرقت هاي اينترنتي با74 درصد بيشترين نرخ جرم در فضاي مجازي در استان را تشکيل مي دهد،افزود:بدليل عدم آشنايي کاربران اينترنتي، مجرمان با استفاده از شگردهاي متقلبانه اقدام به برداشت هاي غيرمجاز و سرقت هاي اينترنتي از حساب بانکي آنان مي کنند.
رئيس پليس فتاي مازندران با هشدار به خانواده‌ها در خصوص افزايش اين گونه جرايم در سطح استان، تصريح كرد: براي پيشگيري از اين جرم شهروندان هرگز مشخصات حساب بانکي خود شامل رمز عابر بانک و رمز دوم حساب خود را در اختيار افراد غير قرار ندهند.

سرهنگ محمدنژاد،تصريح کرد:نشر اکاذيب و ايجاد مزاحمت از جمله جرايم ديگر شايع در فضاي مجازي در استان است،که شهروندان و کاربران اينترنتي نبايد اطلاعات و تصاوير شخصي خود را در شبکه هاي اجتماعي به اشتراک بگذارند تا مورد سوء استفاده افراد شياد و کلاهبردار قرار نگيرد.

وي همچنين به کلاهبرداري هاي اينترنتي در فضاي مجازي اشاره کرد و افزود: افراد براي ورود به درگاه اينترنتي بانک ها و موسسات اينترنتي مراقب فيشنگ و صفحات مجازي وب سايت ها باشند و براي وارد کردن اطلاعات حساب بانکي از کيبورد مجازي سيستم استفاده کنند. 

منبع:  پلیس فتا










۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۰۴:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن