تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به نيازمند كمك مالى كند و با مردم منصفانه رفتار نمايد چنين كسى مؤمن حقيقى اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801190522




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

داعش 13 عضو خود را در رقه سوریه اعدام کرد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: داعش 13 عضو خود را در رقه سوریه اعدام کرد
مرکز موسوم به دیده بان حقوق بشر سوریه گزارش داد که گروه تروریستی ـ تکفیری داعش 13 عضو خود را در رقه سوریه اعدام کرد.
به گزارش نامه نیوز، تروریست های داعش اعلام کردند که این افراد در کشته شدن «ابوالهیجاء التونسی» از سرکردگان این گروه در ماه مارس (اسفند ماه) که ابوبکر البغدادی سرکرده این گروه تروریستی او را برای اشراف بر عملیات های این گروه تروریستی به حومه شمالی حلب اعزام کرده بود، متهم بودند.

این گروه تروریستی از آغاز آوریل (فروردین ماه) تاکنون 51 نفر از عناصر خود را به دلایل خیانت و جاسوسی و اختلافات داخلی اعدام کرده است.
عناصر گروه تروریستی – تکفیری داعش در شهر رقه مرکز این گروه در سوریه بارها به دلیل اختلافات داخلی درگیر شده اند و دهها نفر از آنها در این درگیری های خونین کشته شده اند.

همچنین گروه تروریستی داعش تاکنون دهها نفر از عناصر خود را به دلیل سرپیچی و تخطی از دستورات، با شمشیر گردن زده است؛ از سوی دیگر، رسانه ها پیشتر اعلام کرده بودند که حالت پشیمانی، جنون، خودکشی و افسردگی ناشی از اقدامات وحشیانه در بین اعضای گروه داعش در همه شهرها از جمله صلاح الدین، شمال بغداد و حومه شهر کوبانی در سوریه در حال افزایش است.

شهر «رقه» در سوریه و مناطقی از این استان، از جمله مناطقی است که از سال 2013 توسط داعش اشغال و پس از اعلام خلافت «ابوبکر البغدادی» شهر رقه بعنوان مرکز خلافت این گروه تروریستی در سوریه معرفی شد.
تکفیری های داعش پس از اشغال الرقه در چهار سال گذشته، جنایاتی از جمله سربریدن، پرتاب از ساختمان، زنده به گور کردن و آتش زدن مردم این شهر را مرتکب می شوند.





منبع: ایرنا

مطالب مرتبط
داعش 13 عضوش را اعدام کرد
دلایل انفجارهای عربستان چیست؟
اردوغان ملیت عاملان انفجار فرودگاه استانبول را اعلام کرد
عامل انتحاری انفجارهای عراق و عکس یادگاری با شکلات نوتلا +عکس
10 میلیون نفر در عراق و سوریه آواره شده‌اند
حمله انتحاری به یک مقر پلیس در اندونزی
عراق 5 عضو داعش را اعدام کرد



۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن