تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 3 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برتر از هر کار نیکی، کاری هست تا جاییکه مرد در راه خدا کشته شود، پس چون در راه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801782423




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دوربین های هوشمند در محورهای مواصلاتی استان قزوین نصب شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: رئیس پلیس راه استان قزوین:
دوربین های هوشمند در محورهای مواصلاتی استان قزوین نصب شد

دوربین هوشمند


شناسهٔ خبر: 3703526 - دوشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵
استانها > قزوین

.jwplayer{ display: inline-block; } قزوین- رئیس پلیس راه استان قزوین گفت:به منظور ایمن سازی جاده با نصب ۲۱ دستگاه دوربین هوشمند در محورهای مواصلاتی استان با کنترل دقیق مسیرها با رانندگان خاطی بشدت برخورد و اعمال قانون می شود. به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ دوم نصرالله بیگلری ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان در محل قرارگاه پلیس راه قزوین به زنجان با تشریح اولویتهای کاری خود در مسئولیت جدید اظهارداشت: تعامل با رسانه ها برای موفقیت در کار پلیس راه ضروری است و امیدواریم چون گذشته ضمن استفاده از ظرفیت رسانه ها اطلاع رسانی مناسبی داشته باشیم. رئیس پلیس راه استان قزوین تصریح کرد: محورهای مواصلاتی استان قزوین از مسیرهای ملی و مهم کشور است که در جابجایی مردم از شرق به شمال و شمالغرب نقش مهمی دارد لذا تامین امنیت این مسیرها از اولویت های همکاران ما در پلیس راه است.

سرهنگ بیگلری یادآورشد: محورهای قزوین به کرج، قزوین به رشت و قزوین به زنجان بترتیب از بیشترین ترافیک جاده ای برخوردار است و عبور سالانه میلیونها دستگاه خودرو بویژه در تعطیلات ایجاب می کند با برنامه ریزی بتوانیم ایمنی مسیر را با کمترین حادثه برقرار کنیم. وی بیان کرد: در حال حاضر در استان قزوین ۲۲۰ کیلومتر آزادراه، ۲۷۰ کیلومتر بزرگراه، ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی، ۲۵۳۳ کیلومتر راه روستایی و آسفالته و ۲ هزار و ۸۹۰ کیلومتر راه خاکی روستایی وجود دارد که مجموع راهها شش هزار و ۶۷۰ کیلومتر است. رئیس پلیس راه استان قزوین اظهارداشت: در سه ماهه اول سال جاری با همکاری دستگاههای خدمات رسان توانسته ایم عملکرد خوبی برجا بگذاریم که امیدواریم این روند همچنان با کاهش سوانح ادامه یابد. بیگلری گفت: در تصادفات منجر به فوت شاهد کاهش ۱۳.۶ درصدی سوانح بودیم و در سوانح خسارتی ۴۲.۳ درصد کاهش و در مجموع شاهد کاهش ۱۴.۲ درصدی تصادفات جاده ای بوده ایم.

وی اضافه کرد: خوشبختانه با حضور موثر پلیس و اعمال جریمه های سنگین و کنترل مسیرها با نصب دوربین های کنترل سرعت زمینه کاهش حوادث فراهم شده و امسال نیز با قاطعیت و اعمال قانون امیدواریم با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی شاهد کاهش سوانح در استان باشیم. بیگلری یادآورشد: با ایمن سازی جاده، خط کشی مسیر، نصب تابلو علائم مسیرها و ایجاد شانه خاکی با همکاری همه دستگاههای خدمات رسان مانند راه و شهرسازی، جمعیت هلال احمر، اورژانس، امداد خودرو، آتش نشانی و نیروی انتظامی گام مهمی در کاهش سوانح برداشته شده است. اجرای طرح عید فطر در جاده های استان وی گفت: درتعطیلات عید فطر طرح ایمن سازی و کنترل مسیرها اجرا می شود و با بسیج همه امکانات و تجهیزات خود در خدمت مردم هستیم تا سفری ایمن و آرام در جاده های استان شکل بگیرد. بیگلری اظهارداشت: بیشترین تصادفات در محورهای استان با ۴۸ درصد در آزاد راه، ۲۴.۵ درصد بزرگراه، ۱۲ درصد در راههای اصلی، ۲.۴ درصد راه فرعی و ۱۳.۱ درصد راه روستایی رخ می دهد که باآموزش و ایمن سازی مسیر بایداین میزان را کاهش دهیم.

وی تصریح کرد: بیشترین افراد فوت شده در سوانح جاده ای بین ۲۵ تا ۳۰ سال سن دارند که ۹۴.۸ درصد مرد و ۵.۲ درصد زنان مقصر حادثه بوده اند. رئیس پلیس راه استان قزوین اظهارداشت: ۷۳ درصد سوانح استان مربوط به خودروهای سواری، ۱۰.۷ درصد وانت بار، شش درصد کامیون، ۱.۳ درصد مسافربری و ۷.۸ درصد موتورسیکلت و بقیه در سایر موارد است. بیگلری اظهارداشت: ۲۴.۳ درصد سوانح مربوط به خودروی پراید است و در این راستا ۶۲.۲ درصد سوانح به علت بی توجهی به جلو، ۱۲ درصد تخطی از سرعت مطمئنه و ۷ درصد انحراف به چپ است. وی گفت:همچنین ۳۷.۸ درصد سوانح بعلت واژگونی رخ می دهد و ۵.۶ درصد خروج از جاده و ۳۶.۲ درصدبی توجهی به خودروی جلویی، ۶.۴ درصد برخورد با شی ثابت در جاده، ۱۰ درصد برخورد با موتورسیکلت و ۴ درصد برخورد با عابر است.

بعدازظهرها بیشترین زمان وقوع حوادث است بیگلری اضافه کرد: بیشترین زمان وقوع حوادث بین ساعات ۱۶ تا ۲۰ حدود ۲۵ درصد و نیز ساعات ۲۰ تا ۲۴ حدود ۱۷.۴ درصد است. رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: در سه ماهه امسال تعداد یک هزار و ۶۹۰ دستگاه موتورسیکلت به دلیل نداشتن کلاه از سوی راکبان، لایی کشیدن وکارهای پرخطر و رعایت نکردن مقررات متوقف شده و دو هزار و ۱۲۸ دستگاه موتورسیکلت هم به دلیل تخلف رانندگی متوقف شده است. سرهنگ بیگلری دراین نشست از کاهش ۱۳ درصدی مجموع تخلفات اعمال قانون شده و کاهش ۱۷ درصدی تخلفات حادثه ساز در مقایسه با سال گذشته خبر داد و بیان کرد: در سال جاری ماموران پلیس راه از ۱۵۴ هزار و ۸۷۸ تخلفات حادثه ساز در محورهای مواصلاتی استان با اعمال قانون جلوگیری کردند که سرعت غیرمجاز، استفاده نکردن از کمربند ایمنی و کلاه ایمنی از سوی راکبین موتور سوار بترتیب اولویت، بیشترین سهم را درتخلف حادثه ساز رانندگی به خود اختصاص داده است. وی ادامه داد : تعداد یک هزار و ۶۹۰ دستگاه موتورسیکلت، دو هزار و ۱۲۸ دستگاه خودرو به علت تخلف رانندگی و ۷۵ دستگاه خودرو به علت ارتکاب دو تخلف همزمان توقیف و برای سیر مراحل قانونی روانه پارکینگ شده اند. سرهنگ بیگلری اضافه کرد: در راستای اجرای ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی در سه ماهه اول امسال
تعداد ۳۴۷ دستگاه خودرو به علت تخلف بیش از ۱۰ میلیون ریال توقیف و روانه پارکینگ شده که این آمار در مقایسه با سال گذشته ۱۳۴ درصد افزایش داشته اشت.

نصب ۲۱ دوربین هوشمند در جاده های استان قزوین رئیس پلیس راه استان به نصب  وراه اندازی دوربین های هوشمند اشاره کردو گفت:تعداد ۲۱ دستگاه دوربین هوشمند برای کنترل تردد خودروها در آزاد راهها وسایرمحورهای استان نصب شده که این اقدام موجب کاهش تخلف رانندگی و افزایش ایمنی راه ها شده است. وی بیان کرد:درصددیم همه محورهای مواصلاتی استان را برای ایمن سازی بیشتر به دوربین های هوشمند مجهزکنیم.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن