تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن در گرفتارى صبور است، و منافق در گرفتارى بى تاب.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817313930




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طلای 18 عیار رکورد زد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
طلای 18 عیار رکورد زد




قیمت طلا در بازارهای ایران طی یک ماه گذشته با تکانه های فزاینده ای روبه رو بوده است. هر چند قبل از فرا رسیدن ماه رمضان، نرخ انواع سکه و طلا در بازار طلای تهران در یک محدوده ریالی با ثبات همراه شده بود، رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر نیز پیش بینی کرده بود قیمت این فلز زرد در ایام ماه رمضان تغییر نکرده و در همان محدوده باقی بماند.





روزنامه آرمان: قیمت طلا در بازارهای ایران طی یک ماه گذشته با تکانه های فزاینده ای روبه رو بوده است. هر چند قبل از فرا رسیدن ماه رمضان، نرخ انواع سکه و طلا در بازار طلای تهران در یک محدوده ریالی با ثبات همراه شده بود، رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر نیز پیش بینی کرده بود قیمت این فلز زرد در ایام ماه رمضان تغییر نکرده و در همان محدوده باقی بماند.

 محمد کشتی آرای به رسانه ها گفته بود:« به نظر می رسد با فرا رسیدن ماه رمضان، قیمت طلا و سکه تغییر چندانی نداشته باشد.» این پیش بینی البته دوام چندانی نداشت. با نزدیک شدن به زمان برگزاری همه‌پرسی در بریتانیا، روند افزایشی قیمت ها در بازار سکه و طلای آغاز شد. ابتدا قیمت هر گرم طلا با جهشی در حدود ۱۰ درصد همراه شد و بعد از آن بود که قیمت سکه تمام بهار به بالای یک میلیون تومان صعود کرد. این روند همچنان که از کمای اقتصادی چین، اقتصاد پر التهاب آمریکا و کاهش نرخ اشتغال در این کشور و تحولات خاورمیانه تاثیر می گرفت، ناگهان در بهت جدایی بریتانیا از اتحادیه اروپا شتاب بیشتری گرفت.

متاثر از این رخداد و اتفاقات دیگری همچون نوسانات قیمت نفت بود که نرخ طلا در بازار ایران هم رو به فزونی گذاشت. رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر در واکنش به افزایش ناگهانی قیمت طلا عنوان کرد:« قیمت طلا متاثر از قیمت جهانی افزایش یافته است.» محمد کشتی آرای ضمن تشریح وضعیت بازار جهانی طلا عنوان کرد:« هر گونه تحولی در سطح جهانی می تواند بر افزایش یا کاهش قیمت طلا تاثیر بگذارد.» از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون، قیمت جهانی طلا به طور میانگین حدود ۲۵ درصد افزایش یافته است.

 با آنکه تحولات غیر قابل پیش بینی نسبت به آینده اقتصاد جهانی و نیز تعیین نرخ بهره در فدرال رزرو آمریکا از عوامل اثرگذاری بودند که کارشناسان این بازار تحلیل های خود را بر اساس روند آنها ارائه می دادند، اما خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا به ناگاه تمامی برآوردهای آتی و تحلیل های ارائه شده را بر هم زد. پایگاه اینترنتی «مارکت واچ» در نخستین لحظات اعلام خبر خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا نوشت:« در پی تحولات در اتحادیه اروپا قیمت طلا با افزایش ۱۰۰ دلار در هر اونس، به بیش از ۱۳۶۲ دلار رسید.»

در همین ارتباط «ند اشمیت» تحلیلگر ارشد اقتصادی اعلام کرد:« به دنبال تحولات اخیر در بازارهای بورس که ناشی از تحولات اتحادیه اروپا است قیمت طلا تا پایان امسال به بیش از ۱۴۰۰ دلار خواهد رسید و این احتمال وجود دارد که طی سال آینده نیز قیمت هر اونس طلا به بیش از ۱۹۰۰ دلار افزایش یابد.» حالا متاثر از تحولات جهانی قیمت طلا، نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار تهران معادل صد و نود و سه هزار تومان تعین شده است.

 این در حالی است که سکه تمام بهار آزادی روز گذشته با قیمتی معادل یک میلیون و نود و یک هزار تومان معامله شد. به گزارش ایسنا، ‌روز گذشته سکه تمام طرح جدید با اندکی کاهش، یک میلیون و ۹۸ هزار تومان فروخته شد و دلار آمریکا نیز بار دیگر به کانال ۳۴۰۰ تومان بازگشت. همچنین نیم‌سکه پانصد و بیست و دو هزار تومان معامله شد. این در حالی است که هر اونس طلای جهانی نیز برای معاملات در بازار نیویورک نزدیک به ۱۳۴۳ دلار به فروش رسید. در بازار ارز، یورو ۳۹۳۷ تومان و یوان چین ۵۴۳ تومان عرضه شد. همچنین پوند که پس از خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا با افت قیمت مواجه شد در بازار دیروز با روند کاهشی نسبت به شنبه ۴۷۶۳ تومان داد و ستد شد.









تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن