تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك حديث بفهمى بهتر است از آن كه هزار حديث [نفهميده] نقل كنى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819731209




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرهنگ و روحیه بسيجي از دستاوردهاي مهم دوران دفاع مقدس است


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: فرهنگ و روحیه بسيجي از دستاوردهاي مهم دوران دفاع مقدس است
مديرعامل شركت پالايش نفت بندرعباس گفت: فرهنگ و روحيه بسيجي يكي از دستاوردهاي مهم دوران دفاع مقدس بود كه امروز نيز تاثير آن فرهنگ در عرصه هاي مختلف كشور نمود دارد.
نویسنده : ام البنین آمی احمدی 


مهندس نامور در ضيافت افطاري و مراسم تجليل از فرماندهان پايگاههاي مقاومت بسيج حوزه شهيد رايكا كه با حضور فرمانده منطقه يكم نيروي دريايي ارتش و جانشين فرمانده سپاه امام سجاد (ع)  به ميزباني شركت پالايش نفت بندرعباس برگزار شد افزود: فرهنگ بسيجي در جامعه امروز همراه با يك فرماندهي واحد موجب دستيابي به پيشرفتهاي بسياري در عرصه هاي مختلف در كشور شده است. وي گفت: امنيت امروزکشور حاصل رشادتهاي شهداي و نيروهاي مسلح و بسيجيان هميشه در صحنه است كه توانستند با روحيه اي بسيجي در مقابل ابر قدرتهاي جهان ايستادگي كنند. مديرعامل شركت پالايش نفت بندرعباس در ادامه با اشاره به رشادتهاي شهدا در راه دفاع از آرمانهاي انقلاب افزود: عامل مهم در تقويت روحيه بسيجي نيروي ايمان است كه ما آن را در رشادتهاي شهدا، جانبازان و ايثارگران مي بينيم. فرمانده نيروي دريايي ارتش نيز در اين مراسم گفت: بسيج و بسيجيان ميراث گرانبهاي امام راحل (ره) و ديدبانان صديق انقلاب هستند كه در همه اقشار و حوزه ها حضور دارند. امير دريادار دوم حسين آزاد با تمجيد از بسيجيان حوزه صنعت نيز افزود: اولين بسيجيان انقلاب پيش از سرنگوني نظام شاهنشاهي لشگريان امام در شركت نفت بودند كه فرمان امام را لبيك گفتند و شيرهاي نفت را بستند و به انقلاب پيوستند. وي در ادامه افزود: در آغاز جنگ تحميلي نيز نخستين قشري كه در مقابل آتش مستقيم دشمن ايستادگي كرد كاركنان غيور شركت نفت بودند كه بسيجي وار عمل كردند و شاهد هستيم كه آن عملكرد امروز نيز ادامه دارد. فرمانده منطقه يكم نيروي دريايي ارتش گفت: امروز با تدابير فرماندهي معظم انقلاب بسيج حركتي فراگير دارد و حافظ دستاوردهاي انقلاب است. در پايان اين مراسم از جمعي از فرماندهان پايگاههاي مقاومت بسيج حوزه شهيد رايكا و خانواده هاي شهدا تجليل به عمل آمد. همچنين در اين مراسم مهندس هاشم نامور مديرعامل شركت پالايش نفت بندرعباس از سوي فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان لوح تقدير دريافت كرد و از سيد محمد علي مجتهدزاده فرمانده پايگاه مقاومت بسيج امام علي (ع) شهرك مرواريد شركت پالايش نفت بندرعباس نيز به دليل انتخاب پايگاه امام علي (ع) به عنوان يكي از پايگاههاي برتر منطقه تجليل به عمل آمد.  




تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن