تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر گاه بنده‏اى هنگام خوابش، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد، خداوند به فرشتگان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801195002




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور روحانیون در دوران دفاع مقدس باعث ارتقاء توان رزمی رزمندگان می‌شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: حضور روحانیون در دوران دفاع مقدس باعث ارتقاء توان رزمی رزمندگان می‌شد
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: حضور روحانیون در کنار در دوران دفاع مقدس باعث ارتقاء روحیه معنوی آنان می‌شد.

حضور روحانیون در دوران دفاع مقدس باعث ارتقاء توان رزمی رزمندگان می‌شد
به گزارش حوزه دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در بیست و پنجمین جلسه هم اندیشی پیشکسوتان دفاع مقدس که صبح امروز چهارشنبه با محوریت نقش روحانیت در دفاع مقدس درسالن همایش های کوثر و با حضور جمعی از روحانیون، فرماندهان و پیشکسوتان ارتش برگزار شد، تصریح کرد: در دوران ارزشمند دفاع مقدس شاهد بودیم که هر لشکر یا یگانی که معنویت بیشتری داشت، از توان رزمی بالاتری برخوردار بود و در عملیات ها موفق‌تر ظاهر می‌شد.


رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه حضور روحانیت در دفاع مقدس باعث ارتقای روحیه معنویت در رزمندگان می‌شد، خاطرنشان کرد: انجام فعالیت های گسترده معنوی و فرهنگی در آن دوران توسط روحانیون باعث ارتقای روحیه رزرمندگان درجبهه های جنگ می‌شد که البته این روحیه همچنان در بین کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران وجود دارد.


آل هاشم تأکید کرد: امروز جامعه ما بیش از گذشته به این روحیه نیاز دارد و امیدواریم روحانیون در این عرصه بتوانند گام های موثر تری به ویژه برای جوانان بردارند.


وی در پایان گفت: افتخار می کنیم که در این لباس در خدمت سربازان امام زمان(عج) هستیم و از خداوند متعال توفیق خدمت بیشر در این مسیر را مسئلت داریم.


در ادامه این جلسه هرکدام از پیشکسوتان دفاع مقدس به تشریح نقش روحانیت در روزهای پرافتخار جبهه و جنگ پرداختند و خاطراتی را در این زمینه بیان کردند.





۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن