تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ما (اهل بيت) ستون هاى حق را استوار و لشكريان باطل را متلاشى كرديم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817579362




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرشته خوشبختي روي شانه پرتغال


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: فرشته خوشبختي روي شانه پرتغال
ضيافت پنالتي‌ها شبي به ياد ماندني را براي كريس رونالدو و هم تيمي‌هايش رقم زد. در اولين ديدار مرحله يك چهارم نهايي يورو 2016 پرتغال در شرايطي از سد لهستان گذشت...
نویسنده : شيوا نوروزي 


ضيافت پنالتي‌ها شبي به ياد ماندني را براي كريس رونالدو و هم تيمي‌هايش رقم زد. در اولين ديدار مرحله يك چهارم نهايي يورو 2016 پرتغال در شرايطي از سد لهستان گذشت كه دو تيم در وقت‌هاي قانوني به تساوي يك - يك رضايت داده بودند. صعود پرتغالي‌ها با برتري 5 بر سه در ضربات پنالتي به دست آمد و حالا رونالدو به آرزوي بزرگش يعني فتح اروپا مي‌انديشد.
  
تا آخرين نفس بجنگيد
صعود پرتغال به نيمه نهايي، سرمربي اين تيم را بيش از پيش به قهرماني در جام ملت‌ها اميدوار كرده است. فرناندو سانتوس از بازيكنانش خواست تا آخرين لحظه براي رسيدن به قهرماني تلاش كنند: «ما مجبوريم كه دوام بياوريم. لهستان حريفي بود كه ما به‌خوبي آن را مي‌شناختيم. بايد به بازيكنانم تبريك بگويم، چون از نظر اراده و سختكوشي مثال‌زدني كار كردند. اتحاد بازيكنان براي رسيدن به هدف واحدي كه براي‌ خودشان در نظر گرفته‌اند عالي است. در ضربات پنالتي تنها تيمي برنده مي‌شود كه از شخصيت بزرگي برخوردار بوده و براي كسب پيروزي اعتمادبه‌نفس داشته باشد. كريستيانو رونالدو هم فوق‌العاده بود. مردم فقط درباره اينكه آيا رونالدو گل زده است يا نه صحبت مي‌كنند. او در اين بازي گل نزد اما تأثيرش بر روند بازي فوق‌العاده بود. من به موفقيت تيمم ايمان دارم و ما تا جايي كه توان داشته باشيم براي خوشحال كردن مردم پرتغال مي‌جنگيم. اين يك نبرد است و ما تا پايان راه به اين نبرد ادامه مي‌دهيم.» همتاي سانتوس از لهستاني‌ها خواست كه براي اين شكست زانوي غم بغل نگيرند. آدام ناوالكا سرمربي لهستان پس از حذف اين تيم از گردونه يورو 2016 گفت: «از نتيجه‌اي كه براي‌مان رقم خورد ناراحتيم. براي بازيكنانم ناراحتم، چون آنها با جان و دل تلاش كردند. ما در تمام طول تورنمنت جنگيديم و بايد واقع‌بين باشيم. در طول حضورمان در يورو ما حتي يك بازي را هم (در وقت‌هاي معمول) نباختيم و حالا هم با قبول باخت در ضربات پنالتي حذف شده‌ايم. سرافكنده نيستيم، چون توانستيم هواداران‌مان را خوشحال كنيم. اين تازه اول راه ماست و از همين حالا بايد به آينده فكر كنيم. ما كارمان را در مرحله انتخابي جام جهاني از سر خواهيم گرفت و اين همان چيزي است كه به بازيكنانم هم گفتم. در يورو پيشرفت ما به همه ثابت شد. من از همه بازيكنانم تشكر مي‌كنم. به ويژه از لواندوفسكي كه به نظرم او در داخل و خارج از زمين بازي يك الگوست.» لواندوفسكي كه در مرحله مقدماتي با زدن 13 گل، عنوان بهترين گلزن را به خود اختصاص داده بود تا پيش از اين ديدار موفق به گلزني در يورو 2016 نشده بود تا اينكه در مصاف با پرتغال تك گل تيم‌اش را به ثمر رساند اما گل او نيز نتوانست مانع از حذف لهستان شود.
  
رؤياي قهرماني
كاپيتان تيم ملي پرتغال حالا بيش از هرزماني به تصاحب جام در فرانسه فكر مي‌كند. كريس رونالدو با صعود به نيمه نهايي يورو يك گام به روياي قهرماني‌اش نزديك شده است. رونالدو ابراز اميدواري كرده است كه در اين دوره همه چيز به نفع پرتغال تمام شود: «اين يك روياست، هميشه گفته‌ام و نمي‌توانم پنهانش كنم. براي من قهرماني به همراه تيم ملي يك روياست. ما در مسير درستي قرار داريم و اميدوارم اين بار بتوانيم به هدفمان برسيم.»
  
ايتاليا – آلمان؛ امشب 23:30
سومين ديدار يك چهارم نهايي جام ملت‌هاي 2016 را ايتاليا و آلمان، دو مدعي كسب عنوان قهرماني در شهر بوردو برگزار مي‌كنند. ژرمن‌ها براي رسيدن به اين مرحله اسلواكي و آتزوري‌ها نيز اسپانيا مدافع عنوان قهرماني را از پيش رو برداشته‌اند. آخرين رويارويي دو تيم دو ماه قبل و در يك بازي دوستانه بود، جايي كه تيم يواخيم لو با برتري 4 بر يك پيروزي روحيه‌بخش را به دست آورد. منتها شرايط فعلي تيم فعلي ايتاليا كاملاً فرق كرده است. تيم آنتونيو كونته در جريان بازي‌ها نشان داده كه براي قهرماني پا به ميدان گذاشته است. در تاريخچه بازي‌هاي گذشته ايتاليا و آلمان شكست ژرمن‌ها در نيمه نهايي يورو 2012 هنوز در خاطر هواداران دو تيم است. غلبه ايتاليا بر آلمان در نيمه نهايي جام جهاني 2006 از ديگر نتايج درخشان آتزوري محسوب مي‌شود. با اين حال تيم آلمان در اين دوره هنوز دروازه‌اش باز نشده است و مهاجمان ايتاليا امشب براي باز كردن دروازه نوير كار سختي در پيش دارند. در 33جدال گذشته آلمان و ايتاليا، كفه ترازو به نفع لاجوردي‌پوشان سنگيني مي‌كند (15 پيروزي) و تنها 8 برد نصيب ژرمن‌ها شده است.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن