تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على هر كس حلال بخورد، دينش صفا مى‏يابد، رقّت قلب پيدا مى‏كند، چشمانش از ترس خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817597981




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرشته خوشبختي روي شانه سه‌شيرها


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: فرشته خوشبختي روي شانه سه‌شيرها
توقف ژرمن‌ها در مصاف با لهستان و صعود فرانسه به مرحله بعد و ادامه آشوب‌هاي هواداران روسيه و انگليس از جمله اتفاقات مهم روزهاي اخير يورو 2016 بوده است.
نویسنده : شيوا نوروزي 


توقف ژرمن‌ها در مصاف با لهستان و صعود فرانسه به مرحله بعد و ادامه آشوب‌هاي هواداران روسيه و انگليس از جمله اتفاقات مهم روزهاي اخير يورو 2016 بوده است. در ادامه بازي‌هاي جام ملت‌هاي اروپا مدعيان کسب عنوان قهرماني تن به تساوي بدون گل دادند و اين درحالي است که جنگ تن به تن انگليس و  ولز به سود سه‌شيرها تمام شد.
 
يک قدم تا صعود
انگليسي‌ها و ولزي‌ها قبل از بازي حسابي براي هم کري خوانده بودند و براي همين بود که شاگردان روي هاجسون پس از برد 2 بر يک‌شان مقابل ولز سر از پا نمي‌شناختند. استوريچ باگلزني در دقيقه 92 لقب فرشته نجات سه‌شيرها را به خود اختصاص داد تا سرمربي اين تيم از گرفتن اين سه امتياز ارزشمند ابراز خوشحالي کند: «همه مي‌گويند که وقتي شما در بازي قبلي در دقيقه 90 دروازه خود را باز شده مي‌بينيد حتماً در يک بازي اين بدشانسي تبديل به خوش‌شانسي مي‌شود و ما در اين بازي جنبه مثبت اين تفکر را ديديم.» کريس کولمن، سرمربي ولز اما باخت را شايسته بازيکنانش نمي‌داند: «تساوي براي ما در اين ديدار نتيجه بسيار خوبي محسوب مي‌شد. خيلي سخت است وقتي 60 ثانيه به پايان بازي مانده دروازه‌تان باز شود. مي‌توانستيم اين يک امتياز را با خود به خانه ببريم و خيال‌مان بابت صعود تا حد زيادي راحت شود. ما هنوز در رقابت‌ها هستيم و شانس صعود بالايي داريم.» دستگيري نزديک به 40 آشوبگر انگليسي پيش از اين ديدار حاشيه جديد هواداران اين کشور بود. با اين نتيجه انگليس چهار امتيازي و صدرنشين گروه B شد و اسلواکي و ولز سه امتيازي براي صعود جدالي سخت در پيش دارند.
 
سد محکم لهستان
يواخيم لو اصلاً تصور نمي‌کرد در بازي دوم تيمش در مصاف با لهستان به در بسته بخورد و به تساوي صفر –صفر رضايت دهد. سرمربي تيم ملي آلمان به اين نتيجه اهميتي نمي‌دهد و فقط به صعود به مرحله حذفي فکر مي‌کند: «بازي‌هاي گروهي فرسايشي است و با بازي‌هاي حذفي تفاوت دارد. در اين مرحله و بازي‌هاي گروهي هدف اول ما اين است که به مرحله بعد صعود کنيم و به اين هدف مي‌رسيم. تيمم در دفاع خوب عمل کرد ولي در حمله صلابت هميشگي را نداشتيم. تساوي نتيجه منصفانه‌اي براي اين بازي بود.» آدام ناولکا همتاي لو نيز تساوي را نتيجه عادلانه توصيف کرد: «بازيکنانم تلاش زيادي از خود نشان دادند و شهامت بالاي بازي خود را به نمايش گذاشتند. از تنها چيزي که ناراحتم اين است که تيمم نتوانست دروازه حريف را باز کند. توانايي برد را هم داشتيم ولي تساوي نتيجه عادلانه‌اي براي اين بازي بود.» ديگر ديدار گروه C را ايرلند شمالي و اوکراين برگزار کردند که اين ديدار با برتري 2 بر صفر ايرلندي‌ها به پايان رسيد. اين نخستين پيروزي ايرلند شمالي در جام ملت‌هاي اروپا بود. حالا مارتين اونيل، سرمربي سبزپوشان از رؤياي صعود به دور بعد سخن مي‌گويد: «‌بازيکنانم هرچه در توان داشتند در زمين از خود نشان دادند. خوشحالم که تاريخ‌سازي کرديم و اولين برد خود را در رقابت‌هاي يورو کسب کرديم. مي‌خواهيم در مرحله بعد حاضر باشيم و بايد بهترين عملکردمان را در ديدار آخر برابر آلمان نشان دهيم.» با اين حال سکته قلبي و مرگ يک هوادار اين کشور کام مردم ايرلند شمالي را تلخ کرد. در حال حاضر آلمان و لهستان با چهار امتياز اول و دوم گروه هستند و ايرلند شمالي نيز با سه امتياز در رده سوم قرار دارد.
 
صعود خروس‌ها، آتش بازي روس‌ها!
در شبي که تيم ملي فرانسه با پيروزي 2 بر صفر مقابل آلباني شش امتيازي شدو جشن صعود گرفت در گروه دوم روسيه در دومين ديدارش مقابل اسلواکي 2 بر يک مغلوب شد تا با يورو 2016 وداعي زودهنگام داشته باشد. آتش بازي هواداران روسيه در جريان اين ديدار در ورزشگاه پيره مائوري آخرين حاشيه آنها در جام ملت‌ها نبود. هوليگان‌هاي روسيه که از فرانسه اخراج شده بودند در راه بازگشت زميني به کشورشان در شهر کلن آلمان با توريست‌هاي اسپانيايي درگير شدند و تعدادي از آنها را به شدت زخمي کردند.
 
بازي‌هاي امروز
اولين بازي امروز مربوط به گروه E است، جايي که بلژيک و ايرلند به مصاف هم مي‌روند. در گروه F نيز ايسلند به مصاف مجارستان صدرنشين مي‌رود و پرتغال با اتريش ديدار مي‌کند.
بلژيک - ايرلند 17:30
ايسلند – مجارستان 20:30
پرتغال – اتريش 23:30

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن