تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس وصيت ميت را در كار حج بر عهده بگيرد، نبايد در آن كوتاهى كند، زيرا عقوبت آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812959628




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صادرات خون استان سمنان به استان‌های دیگر


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: صادرات خون استان سمنان به استان‌های دیگر
مدیرکل انتقال خون استان سمنان گفت: بیشتر صادرات خون این استان به خوزستان، سیستان و بلوچستان و گیلان انجام می‌شود.


به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ مدیرکل انتقال خون استان سمنان گفت: در فروردین‌ماه امسال حدود 8.5 درصد افزایش خون‌گیری نسبت به مدت مشابه سال قبل داشتیم؛ 3 هزار و 286 واحد خون‌گیری در این مدت انجام شد و این آمار در فروردین‌ماه سال گذشته، 2 هزار و 821 واحد بود.
وی تصریح کرد: در اردیبهشت‌ماه امسال نیز 3 هزار و 495 واحد خونی در استان سمنان دریافت شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل، 3.8 درصد رشد داشتیم.
مدیرکل انتقال خون استان سمنان گفت: علاوه بر استان تهران، استان‌های نیازمند دیگری هم وجود دارد که از استان سمنان خون به آن‌ها ارسال می‌شود.
حسینی گفت: به دلیل تالاسمی زیادی که در برخی استان‌ها وجود دارد، فرآورده‌های خونی تولیدی سمنان را مورد استفاده قرار می‌دهند و بیشتر صادرات خون استان سمنان به استان‌های خوزستان، سیستان و بلوچستان و گیلان است.
وی گفت: تعداد پایگاه‌های خون‌گیری استان سمنان، پنج پایگاه است که دو پایگاه در مرکز استان مستقر بوده و شهرستان‌های شاهرود، دامغان و گرمسار هر کدام یک پایگاه دارند.
مدیرکل انتقال خون استان سمنان گفت: مجوز دیگری به هیچ عنوان برای ایجاد مرکز ثابت خون‌گیری داده نمی‌شود و سیاست سازمان انتقال خون بر این بوده که مراکز موجود را تجهیز کند؛ زیرا پایگاه انتقال خون تجهیزات بسیار گران‌قیمتی نیاز دارد و آزمایش‌های آن نیز هزینه‌بر است.



۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن