تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيّت مؤمن بهتر از عمل او و نيت منافق بدتر از عمل اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819174821




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اصولگرایان از روحانی حمایت می کنند؟/ چهره سیاسی برای انتخابات زیاد داریم/ مشکلی برای حضور احمدی نژاد در انتخابات وجود ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: اصولگرایان از روحانی حمایت می کنند؟/ چهره سیاسی برای انتخابات زیاد داریم/ مشکلی برای حضور احمدی نژاد در انتخابات وجود ندارد
نمایند مردم اصفهان معتقد است که در سال 96 اصولگرایان چهره‌های از میان خودشان را معرفی خواهند کرد و تا زمان نزدیکی به انتخابات باید دید این گزینه‌ها چه کسانی هستند.
حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم اصفهان در مجلس دهم در گفت‌وگو با نامه‌نیوز در خصوص برنامه‌های اصولگرایان  برای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: البته من در این رابطه خبر خاصی ندارم؛ اما طبیعی است که همه جریان‌ها فعالیت انتخاباتی خود را آغاز کرده‌اند. امیدواریم نتیجه آن‌چیزی بشود که  از شرایط  رکود فعلی رها شویم.

وی ادامه داد: امیدواریم انتخابات آینده برای مردم پیام امیدواری، نشاط و اقتصاد شکوفا به همراه داشته باشد. فارغ از اصلاح‌طلب و اصولگرا باید دید کدام جریان برای مشکلات مردم برنامه دارد.
 
حاجی دلیگانی با اشاره به سخنان برخی مبنی بر حمایت اصولگرایان از روحانی در سال 96 ،یادآورشد: بعید می‌دانم که چنین موضوعی رخ دهد و کاملا این مباحث را رد می‌کنم. اصولگرایان خودشان چهر‌های زیادی را در درون خود دارند که بتوانند در زمان انتخابات وارد عرصه کنند.
 
وی با بیان اینکه در انتخابات تقابل و مقابله وجود ندارد، خاطرنشان کرد: بلاخره به وقتش رقابت رخ می‌دهد، القا کردن حمایت اصولگرایان از روحانی درست نیست، باید دور هم بنشینند و به یک جمع بندی برسند. بحث این است که باید افرادی بیایند که صداقتشان برای مردم ثابت شده باشد و توانایی درمان درد مردم را داشته باشند.

نماینده اصفهان در مجلس دهم در خصوص احمدی‌نژاد و تحرکات  وی گفت: بلاخره هر کسی آزاد است که بیایید و در انتخابات شرکت کند. کشور ما نشان داده است که مردم همواره در انتخاب‌هایشان آزاد هستند و در برخی مواقع از یک انتخاب نتیجه می‌گیرند و در برخی مواقع آنطور که باید نتیجه مطلوب را از کاندیدای خود نمی‌گیرند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه با اشاره به انتشار فیش‎‌های حقوقی، تصریح کرد: مباحثی که می‌شود برای مردم بسیار شکننده است. افرادی چند صد میلیون حقوق می‌گیرند و از طرفی دیگر عده‌ای هستند که حتی یک شغل هم ندارند که بتوانند شکم خود و خانواده‌شان را پر کنند. 

وی ادامه داد: این رفتارها اصلا مناسب نظام نیست، ما برای این نظام شهید داده‌ایم بنابراین نیازمند عدالت و تعادل هستیم. ما در کشور همه امکانات را داریم اما کمبود مدیریت مناسب داریم که بتوانند خروجی برنامه‌هایشان به نفع مردم باشد.  





۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن