تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودت را به داشتن نيّت خوب و مقصد زيبا عادت ده، تا در خواسته ‏هايت موفق شوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820133066




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرباز عاشق‌پیشه دختر همسایه را به قتل رساند


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: سرباز عاشق‌پیشه دختر همسایه را به قتل رساند
حدود چهار سال قبل با مقتول آشنا شدم و به او علاقه‌مند بودم اما او هیچ وقت به ابراز علاقه من پاسخ نمی‌داد، چند روز قبل فهمیدم که پسر جوانی از او خواستگاری کرده و مقتول با این پسر جوان در ارتباط است که این اتفاق باعث کدورت شدید و نفرتم از وی شد.
تسنیم: ساعت 18 روز گذشته خبر قتل دختر بیست و یک ساله‌ای به نام نسیم در پارکینگ محل سکونتشان در منطقه تهرانسر از سوی مأموران کلانتری 150 تهرانسر به بازپرس کشیک قتل اعلام شد.

دقایقی بعد قاضی مرادی؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت در محل قتل حاضر و مشخص شد این دختر جوان توسط پسر همسایه ساختمان محل سکونتشان با ضربات چاقو به قتل رسیده است و عامل این جنایت که بعد از ارتکاب جرم از محل وقوع قتل گریخته بود، پس از دقایقی با حضور در کلانتری تهرانسر خودش را قاتل دختر جوان معرفی کرده است.

طی تحقیقات به عمل آمده از پسر بیست و چهار ساله که دوران سربازی خودش را سپری می‌کند، وی انگیزه خود از قتل دختر جوان را شکست عشقی اعلام کرد و در اظهاراتش به مأموران گفت: با نسیم در یک ساختمان سکونت داشتیم، وی و پدر و مادرش در واحد مجاور منزل ما زندگی می‌کردند و همسایه دیوار به دیوارمان بودند، نسیم دانشجوی رشته علوم تغذیه بود، از حدود چهار سال قبل با وی آشنا و دوست شدم و به او علاقه‌مند بودم اما او هیچ وقت به ابراز علاقه من پاسخ نمی‌داد، چند روز قبل فهمیدم که پسر جوانی از او خواستگاری کرده و نسیم با این پسر جوان در ارتباط است که این اتفاق باعث کدورت شدید و نفرت من از او شد.

وی لحظه وقوع قتل را اینگونه به مأموران شرح داد: ساعتی قبل از آشپزخانه منزلمان چاقویی برداشتم و به این بهانه که برای نسیم کادو خریده‌ام، او را به پارکینگ ساختمان کشاندم، زمانیکه نسیم به پارکینگ آمد در یک فرصت مناسب با چاقو ضرباتی به پهلو، سینه و گردنش وارد کردم و از آنجا فرار کردم اما بعد از دقایقی تصمیم گرفتم خودم را به پلیس معرفی کنم.

سرانجام با دستور قاضی مرادی، پسر جوان برای ادامه تحقیقات در اختیار مأموران اداره آگاهی قرار گرفت و جسد مقتول نیز به پزشکی قانونی منتقل شد.




تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 180]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن