تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى هر چیزى زکاتى است و زکات بدنها روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814590354




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهادت سومين محيط‌بان با شليك گلوله


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: شهادت سومين محيط‌بان با شليك گلوله
يك روز بعد از شهادت دو محيط‌بان در ارتفاعات منطقه حفاظت شده هرمزگان، محيط‌بان ديگري اين بار در استان فارس به ضرب گلوله شكارچيان غيرمجاز به شهادت رسيد.


به گزارش خبرنگار ما، در جريان اولين حادثه محمد دهقاني 35 ساله و پرويز هرمزي 54 ساله صبح روز پنج‌شنبه به شهادت رسيدند. اين دو محيط‌بان وقتي از حضور دو شكارچي غيرمجاز در منطقه حفاظت شده گنو هرمزگان با خبر شدند، خود را به محل رساندند. آنها بعد از گشت‌زني و ديدن دو شكارچي غيرمجاز از همكاران خود درخواست كمك كردند. ساعتي بعد كه محيط‌بانان براي كمك به دو همكار خود در محل حاضر شدند با پيكرهاي بي‌جان محمد و پرويز در حالي كه با گلوله هدف قرار گرفته بودند، مواجه شدند. خيلي زود مشخص ‌شد كه شكارچيان غيرمجاز بعد از قتل دو محيط‌بان گوشي‌هاي تلفن همراه و وسايل آنها را سرقت كرده و گريخته‌اند. در اولين بررسي‌ها مشخص شد كه گلوله‌ها از اسلحه برنو شليك شده است.

بعد از انتقال پيكرهاي دو شهيد به پزشكي قانوني، تحقيقات براي بازداشت عاملان حادثه به جريان افتاد و چند ساعت بعد دو شكارچي غيرمجاز كه پدر و پسر بودند، دستگير شدند. تحقيقات از اين دو متهم در جريان بود كه خبر رسيد اين بار محيط‌بان ديگري به نام منوچهر شجاعيان ساعت 16 عصر روز جمعه در پارك ملي بمو استان فارس به ضرب گلوله دو شكارچي غيرمجاز از ناحيه صورت هدف قرار گرفته و بعد از سقوط به دره‌ دچار جراحت شده است. اين محيط‌بان خيلي زود با هلي كوپتر به بيمارستان شهيد رجايي شيراز منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت. تلاش‌هاي تيم پزشكي براي نجات محيط‌بان ثمري نداشت و او چند ساعت بعد از وقوع حادثه به علت شدت جراحت روي تخت بيمارستان جان خودش را از دست داد. عاملان حادثه هم كه دو شكارچي غيرمجاز بودند، دستگير شدند و از آنها دو سلاح كشف شد.



منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 142]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن