تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 20 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):راستى عزّت است و نادانى ذلّت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1810495829




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ننگ پدرکشی عاشقانه در 16 سالگی


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: ننگ پدرکشی عاشقانه در 16 سالگی
متهمه: 5 سال پیش پدرم را که بسیار دوستم داشت برای رسیدن به پسر مورد علاقه‌ام با کمک مادرم کشتم...


‌دختر جواني كه متهم است در نوجواني با همدستي مادرش مرتكب قتل پدر شده است با استناد به قانون جديد مجازات اسلامي فرصت اين را پيدا كرد تا براي فاصله گرفتن از مجازات قصاص بار ديگر محاكمه شود.
به گزارش خبرنگار ما، مهسا، دختري كه حالا 21 ساله است پنج سال قبل با همدستي مادر 45 ساله‌اش به اتهام قتل پدر بازداشت شد. حادثه قتل در منطقه لواسان تهران اتفاق افتاد و يكي از همسايه‌ها كه پيكر بي‌جان مردميانسال را مقابل خانه‌اش ديده بود، پليس را از ماجرا با خبر كرد. بعد از شناسايي هويت مقتول، همسر و دخترش به عنوان مظنون تحقيق شدند و سرانجام به همدستي در قتل اقرار كردند. زن ميانسال گفت براي آسوده شدن از اذيت‌هاي شوهرش و دختر او هم گفت براي رسيدن به پسر مورد علاقه‌اش براي قتل انگيزه كافي داشته‌اند. با كامل شدن تحقيقات مادر و دختر به اتهام مشاركت در قتل مجرم شناخته شدند و بعد از صدور كيفرخواست در شعبه 71 دادگاه كيفري استان تهران محاكمه و هر دو به قصاص محكوم شدند. در حالي كه رأي قصاص مادر در ديوان عالي كشور تأييد شده، مهسا با ارسال لايحه‌اي به دادگاه با استناد به ماده 91 قانون جديد مجازات اسلامي در خواست كرد تا بار ديگر پرونده وي بررسي شود. براساس اين ماده«در جرائم موجب حد يا قصاص هرگاه افراد بالغ كمتر از هجده‌سال ماهيت جرم انجام‌شده يا حرمت آن را درك نكند يا در رشد و كمال عقل آنان شبهه وجود داشته‌باشد، حسب مورد با توجه به سن آنها به مجازات‌هاي پيش‌بيني‌شده محكوم مي‌شود. » اين موضوع از سوي دادگاه پذيرفته شد، بنابراين مهسا روز گذشته مقابل هيئت قضايي به رياست قاضي مقدم‌زهرا پاي ميز محاكمه حاضر شد.
 
بعد از اينكه نماينده دادستان براي او درخواست گذشت كرد، مهسا در جايگاه قرار گرفت و در شرح ماجرا گفت من هنگام حادثه 16 ساله بودم و نمي‌توانستم درباره عواقب كاري كه مي‌كنم، فكر كنم. مدتي بود كه به پسري جوان علاقه‌مند شده بودم و مي‌خواستم با او وصلت كنم اما پدرم به شدت مخالفت مي‌كرد. بعد از آن بود كه به پيشنهاد مادرم تصميم به قتل پدر گرفتيم؛ چراكه مادرم هم از اذيت‌هاي پدرم خسته شده بود. متهم گفت من از كاري كه كردم پشيمان هستم و از دادگاه درخواست گذشت دارم. وكيل متهم نيز به دادگاه گفت: گزارش پزشكي قانوني نشان مي‌دهد كه مهسا ضريب هوشي پاييني دارد و به اختلال رواني مبتلا است بنابراين درخواست مي‌كنم در صدور رأي به سلامت رواني او توجه شود. هيئت قضايي بعد از ختم جلسه رسيدگي وارد شور شدند.
گفت‌و‌‌گو با متهم تحصيلاتت چقدر است؟ محصل اول دبيرستان بودم كه اين حادثه اتفاق افتاد. چه شد كه به فكر اين كار افتادي؟ من مي‌خواستم به پسر مورد علاقه‌ام برسم. مخالفت پدرم با اين موضوع انگيزه‌اي شد تا راضي به قتل پدرم شوم. علت مخالفت پدرت چه بود كه تصميمي به اين خطرناكي گرفتي؟ پدرم به خاطر بيكاري آن پسر مخالف بود. البته احتمال مي‌داد كه او معتاد هم باشد. اينها كه دلايل درستي است؟ بله. الان مي‌فهمم كه درست است. پدرم به خاطر اينكه تنها دختر خانواده بودم به من خيلي علاقه داشت. مي‌دانم كه اشتباه بزرگي كرده‌ام. درباره حادثه توضيح بده؟ اول مادرم او را با خوراندن مرگ موش مسموم كرد، اما اثري نكرد. بعد به او آبميوه مسموم داديم كه بيهوش شد. من بالشي روي دهانش گذاشتم و مادرم هم با چاقو چند ضربه زد. من هم چاقو را گرفتم و چندبار ضربه زدم. تعداد ضربات را يادم نيست و در جلسه دادگاه بود كه متوجه شدم پزشكي قانوني تعداد كل ضربات را 44 ضربه اعلام كرده است. بعد از قتل چه كرديد؟ انتقال جسد كار دشواري بود. با كمك مادرم جسد را به كوچه برديم و مقابل خانه رها كرديم. فكر كرديم پليس فريب مي‌خورد و احتمال مي‌دهد كه در حادثه‌اي مثل دعوا در كوچه كشته شده است اما خيلي زود دستگير شديم. پليس چطور به شما مظنون شد؟ هنگام حادثه فرش خانه خوني شده بود به خاطر همين خيلي زود فرش را شستيم و روي ديوار پهن كرديم. مأموران وقتي وارد خانه شدند خيلي زود دست ما را خواندند و دستگيرمان كردند. از سرنوشت مادرت خبر داري؟ بله. رأي قصاص مادرم در ديوان عالي كشور تأييد شده است. برادرهايم تقاضاي قصاص او را مطرح كرده‌اند و اگر گذشت نكنند قصاص مي‌شود.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 141]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن