تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من پيامبر نشده ام كه لعن و نفرين كنم، بلكه مبعوث شده ام تا مايه رحمت باشم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820307454




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فوربز: آیا سطح تولید نفت‌خام ایران کاهش می‌یابد؟


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: فوربز: آیا سطح تولید نفت‌خام ایران کاهش می‌یابد؟
یک مجله آمریکایی نوشت پیش‌بینی می‌شود سطح تولید نفت ایران علی‌رغم انتظارات کاهش یابد.

فوربز: آیا سطح تولید نفت‌خام ایران کاهش می‌یابد؟
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجله اقتصادی آمریکایی «فوربز» با انتشار گزارشی در پایگاه اینترنتی خود نوشت: گزارش‌ها نشان می‌دهد سطح تولید نفت‌خام ایران بین ماه‌های ژانویه و مه از 2.93 میلیون بشکه در روز به 3.6 میلیون بشکه افزایش یافت. «بیژن نامدار زنگنه،» وزیر نفت جمهوری اسلامی ایران، می‌گوید سطح تولید نفت این کشور تا پیش از پایان سال جاری میلادی، به 4 میلیون بشکه در روز خواهد رسید. وی همچنین مدعیست ایران در سال‌های آینده سطح تولید خود را تا 4.8 میلیون بشکه افزایش خواهد داد. 


در ادامه گزارش ادعا شده است: اطلاعات بدست‌آمده نشان می‌دهد ظرفیت تولید ایران به بیشترین سطح رسیده است. به نظر نمی‌رسد سطح تولید نفت خام این کشور از 3.6 میلیون بشکه در روز تجاوز کند. نگارنده گزارش همچنین در ادامه می‌افزاید: این موضوع باعث افزایش فشارهای سیاسی بر زنگنه و رئیس‌جمهورایران برای بازگشایی میدان‌های نفتی آسیب‌دیده و افتتاح میادین جدید، خواهد شد. تهران برای تحقق این اهداف به سرمایه‌گذاری خارجی نیاز خواهد داشت. 


در این گزارش همچنین آمده است: با وجود آنکه بسیاری از تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران شش ماه پیش لغو شد، شرکت‌های خارجی هنوز هم تمایل چندانی برای سرمایه‌گذاری در ایران ندارند. در این گزارش، نگرانی‌ها درخصوص تحریم‌های باقی‌مانده علیه تهران، شرایط بی‌ثبات منطقه خاورمیانه و همچنین تردیدها درباره قراردادهای خارجی نفتی ایران از جمله دلایل تعلل شرکت‌های خارجی برای سرمایه‌گذاری در بخش نفت ایران ذکر شده است. 









۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 125]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن