تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):فاطمه بانوى زنان بهشت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819859834




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگیری سارقان سابقه‌دار کیف قاپ


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: دستگیری سارقان سابقه‌دار کیف قاپ
فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری سارقان سابقه‌دار کیف قاپ در این شهرستان خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : سرهنگ «سیدحسین سیدحقیقی» در گفت‌وگو با ایسنا اظهارکرد: در پی دریافت گزارش‌های متعدد مردمی مبنی بر کیف قاپی در منطقه شاهین ویلا کرج، پیگیری موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری 18 شاهین ویلا قرار گرفت.


وی گفت: به‌منظور بررسی موضوع و شناسایی سارق و یا سارقان، اقدامات اولیه در حال پیگیری بود و با مراجعه یکی از شهروندان به کلانتری و اظهار شکایت مبنی بر این‌که دقایقی پیش در حال خروج از بانک، یک دستگاه خودرو پراید راه عبور وی را مسدود و سرنشین خودرو اقدام به سرقت کیف دستی‌اش که حاوی 50 میلیون ریال بود، کرده است، بررسی شدت گرفت.


 سیدحقیقی افزود: با توجه به این‌که مالباخته موفق به برداشتن شماره پلاک خودرو شده بود، بلافاصله طی استعلام از شماره پلاک خودرو هویت مالک شناسایی شد.


این مقام انتظامی، خاطرنشان کرد: مالک خودرو که یک زن است ، به سرعت به کلانتری احضار شد و در بازجویی مأموران در ابتدا منکر هر گونه سرقت با خودرو مذکور شد اما در ادامه بازجویی‌ها اقرار کرد که یکی از سرنشینان خودرو همسر وی است که به همراه هم‌دستش که از سارقان سابقه‌دار است و به اتهام سرقت تحت تعقیب مراجع قضایی است روز حادثه از خودروی وی برای سرقت استفاده کرده است.


فرمانده انتظامی شهرستان کرج ادامه داد: مأموران با بررسی‌های بیشتر موفق شدند مخفی‌گاه متهم را شناسایی کرده و با هماهنگی مقام قضایی متهم و هم دستش را دستگیر کردند.


این مسئول یادآور شد: متهمان دستگیر شده در بازجویی مأموران به همه سرقت‌های به عنف و کیف‌قاپی که اخیراً در منطقه شاهین ویلا و اطراف آن اتفاق افتاده بود اقرار کردند.


در بازرسی از مخفی‌گاه سارقان مبلغ  50 میلیون ریال وجه نقد، تعدادی کیف‌دستی، مدارک شناسایی و گوشی تلفن همراه سرقتی کشف کردند.








تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن