تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه دیدید که بنده ای گناهان مردمان را جستجو می کند و گناهان خویش را فراموش کرده...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802898328




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنامه‌های هفته حقوق بشر آمریکایی اعلام شد/ ملت ایران آمریکا را دشمن شماره یک خود و جامعه بشری می‌داند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: برنامه‌های هفته حقوق بشر آمریکایی اعلام شد/ ملت ایران آمریکا را دشمن شماره یک خود و جامعه بشری می‌داند
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: ملت شهیدپرور و استکبارستیز ایران همچنان امریکا را شیطان بزرگ و دشمن شماره یک خود و بلکه جامعه بشری و صلح و امنیت جهانی می‌داند.
به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نشست خبری هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر امریکایی با حضور قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد.


اصغر آب خضر قائم مقام شورای هماهنگ تبلیغات اسلامی با اشاره به یاد و نام و خاطره شهدای گرانقدر تیر ماه از ترور مقام معظم رهبری در 6 تیر ماه 1360 در مسجد ابوذر تهران تا فاجعه هفتم تیر و شهادت شهید آیت‌الله بهشتی و 70 یار باوفای وی را گرامی داشت.


وی در ادامه افزود: ملت شهید پرور و استکبار ستیز ایران همچنان آمریکا را شیطان بزرگ و دشمن شماره یک خود و بلکه جامعه بشری و صلح و امنیت جهانی و نقض‌کنندگان حقوق بشر در ایران و جهان میداند.


وی با اشاره به وقایع تاریخی و تاریخ ساز هفته جاری در تیر ماه یادآور شد: ملت ایران به خوبی در حافظه خود دارند که عناصر منافقین مورد حمایت آمریکا در روز ششم تیر ماه 1360 با جاسازی مواد منفجره در دستگاه ضبط صوت در محل تریبون سخنرانی مقام معظم رهبری ( که ان روزها امام جمعه تهران بودند) در مسجد ابوذر و انفجار آن قصد ترور و به شهادت رساندن معظم له را داشتند که به توفیق الهی این قصد شوم آنان نقش بر آب شد و با وارد شدن جراحاتی در دست راست ایشان این حادثه سپری شد.


وی با اشاره به حوادث تاریخ ساز این ایام که با مقاومت و پایداری شکوهمند ملت ایران همراه بوده است تأکید کرد: مقاومت ملت ایران برابر جبهه متحد استکبار در 37 سال گذشته زمینه‌ای شد تا جامعه بشری با عبور از دهه آغازین هزاره سوم شهادت دهد. امواج انقلاب و بیداری اسلامی ناشی از انقلاب اسلامی امروز چگونه فراتر از جهان اسلام قلب نظام سلطه در اروپا و امریکا را نشانه رفته و با برچیدن بساط دیکتاتوری‌های حاکم در کشورهای غربی اسلامی در شمال آفریقا و غرب آسیا و شعله‌ور ساختن نهضت‌های اسلامی در نیجریه با حرکت ضد سرمایه‌داری مانند جنبش 99 درصدی تسخیر وال استریت فرو ریختن پایه‌های امپراطوری آمریکا و متحدان اروپایی آن و هیمه پوشالی نظام لیبرال دموکراسی غرب و در یک کلمه فروپاشی اردوگاه پرفتنه و فساد استکبار را سرعت بخشیده است.


آبخضر در رابطه با برنامه‌های هفته حقوق بشر آمریکایی گفت: برگزاری مراسم تجلیل شهدای قوه مجریه، برگزاری اولین جشنواره حقوق بشر آمریکایی، انتشار آثار برگزیده هولوکاست، طرح کمپین مردمی جلوگیری از برداشت غیرقانونی اموال ملت ایران در امریکا طی نامه‌ای به بان‌کی‌مون از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که پیش بینی شده‌اند.



ادامه دارد...






۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن