تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر چیز دارای سیماست ، سیمای دین شما نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820726504




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صعود 5 دلاری قیمت نفت ایران


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
صعود 5 دلاری قیمت نفت ایران




تازه ترین گزارش ماهانه دبیرخانه اوپک نشان می‌دهد که قیمت نفت خام سنگین ایران در ماه مه ٢٠١٦ با پنج دلار و دو سنت افزایش نسبت به ماه آوریل به ٤١ دلار و ٦٧ سنت برای هر بشکه رسید.





خبرگزاری ایسنا: تازه ترین گزارش ماهانه دبیرخانه اوپک نشان می‌دهد که قیمت نفت خام سنگین ایران در ماه مه ٢٠١٦ با پنج دلار و دو سنت افزایش نسبت به ماه آوریل به ٤١ دلار و ٦٧ سنت برای هر بشکه رسید.

گزارش ماه ژوئن سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) نشان می دهد که میانگین قیمت نفت ‌خام سنگین ایران در سبد نفتی این سازمان برای ماه مه امسال ٤١ دلار و ٦٧ سنت برای هر بشکه بوده است.

این در حالی است که قیمت نفت خام سنگین ایران در ماه آوریل، ٣٦ دلار و ٦٥ سنت برای هر بشکه و میانگین قیمت آن در سال ٢٠١٥ میلادی ٥٢ دلار و ٩٨ سنت برای هر بشکه بوده است.

میانگین قیمت سبد نفتی اوپک در ماه مه با پنج دلار و ٣٥ سنت افزایش نسبت به رقم ٣٧ دلار و ٧٦ سنتی ماه آوریل، به ٤٣ دلار و ٢١ سنت برای هر بشکه رسید.

بر پایه تازه ترین برآورد ماهانه اوپک، میانگین نفت خام شاخص برنت دریای شمال در ماه مه با پنج دلار و ٣٥ سنت افزایش نسبت به ماه آوریل، به ٤٦ دلار و ٨٣ سنت برای هر بشکه رسید.

در همین حال میانگین نفت خام دبلیو تی آی آمریکا نیز با پنج دلار و ٨٩ سنت رشد ماهانه، به ٤٦ دلار و ٨٤ سنت برای هر بشکه در ماه مه رسید.

تازه ترین ارزیابی دبیرخانه اوپک نشان می دهد که میانگین نفت خام شاخص دوبی در ماه مه ٤٤ دلار و ٢٩ سنت برای هر بشکه بوده است که این رقم نسبت به ماه آوریل پنج دلار و ٢٩ سنت رشد نشان می دهد.







تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن