تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آغاز سال (حساب اعمال) شب قدر است. در آن شب برنامه سال آينده نوشته مى‏شود. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820224355




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمایت از اختراع شرکتهای دانش بنیان در مجموعه مدیریت بحران و صنعت گردشگری


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: حمایت از اختراع شرکتهای دانش بنیان در مجموعه مدیریت بحران و صنعت گردشگری
رییس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه بر لزوم حمایت از اختراع شرکتهای دانش بنیان در مجموعه مدیریت بحران و صنعت گردشگری تاکید کرد.


به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، محمد ستارپور در  جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر با محکوم نمودن اقدامات عوامل استکبار جهانی در به شهادت رساندن 4 تن از سربازان اسلام در نوار مرزی منطقه اشنویه خاطر نشان کرد : امروز اقتدار و آرامش و امنیت پایدار موجود در تمامی نقاط ایران اسلامی را مدیون جان فشانی های سربازان این مرز و بوم در صیانت از وجب به وجب میهن اسلامی می باشیم . وی در ادامه  بر حمایت از پژوهشگران و مخترعان بومی در مجموعه مدیریت بحران استان و حوزه های مختلف گردشگری تاکید کرد.   طرح حمایت از پژوهشگران و مخترعان بومی با هدف ارائه خدمات مطلوب در زمانهای بحرانی در مجموعه مدیریت بحران استان و همچنین ارائه ایده هایی در حوزه های مختلف گردشگری ،واگذاری تابلوهای 10 روزه موجود شهرداری به متقاضیان برابر آئین نامه مالی و معاملاتی شهرداری ، بررسی آخرین روند فعالیت میدان دواب مدرن و بررسی آخرین اقدامات انجام شده در خصوص راه اندازی سیستم استفاده هوشمند از دوچرخه مورد از مصوبات این جلسه بود. یکصد و بیست و سومین جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر با موضوع حمایت از اختراع شرکتهای دانش بنیان در مجموعه مدیریت بحران و صنعت گردشگری برگزار گردید.


۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 152]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن