تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس غمى از غم‏هاى دنيا را از مسلمانى برطرف نمايد، خداوند غمى از غم‏هاى روز قي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815496272




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فیلم: طراحی جالب با قطعات ساعت سیکو


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
فیلم: طراحی جالب با قطعات ساعت سیکو




این کمپانی ژاپنی با انتشار ویدیویی با نام Art of Time هنر خود را در حوزه‌های دیگری نیز نمایش داده است. در این ویدیو می‌توان هنر متخصصان سیکو را در ساخت سازه‌ای بسیار جالب با استفاده از قطعات مورد استفاده برای ساخت ساعت مشاهده کرد.





وب سایت زومیت: همگان سیکو (Seiko) را به عنوان یکی از نام‌های قابل احترام در صنعت ساعت‌سازی می‌شناسند. این کمپانی ژاپنی امروز ویدیویی را منتشر کرده که در آن با قطعات مورد استفاده برای ساخت ساعت سازه‌ای بسیار جالب طراحی کرده است.

کمپانی ژاپنی سیکو بیش از یک قرن سابقه در حوزه‌ی ساخت ساعت دارد. ژاپنی‌ها از دیرباز نام خود را به عنوان یکی از بهترین محصولات موجود در بازار مطرح کرده‌اند، حال آنکه این کمپانی ژاپنی با انتشار ویدیویی با نام Art of Time هنر خود را در حوزه‌های دیگری نیز نمایش داده است. در این ویدیو می‌توان هنر متخصصان سیکو را در ساخت سازه‌ای بسیار جالب با استفاده از قطعات مورد استفاده برای ساخت ساعت مشاهده کرد.

براساس اطلاعات ارائه شده سیکو کلیپ ویدیویی مورد نظر مبتنی بر شعار این کمپانی که Seiko. Moving ahead. Touching Hearts است تولید شده است. در این کلیپ ویدیویی از یک موسیقی که توسط شینجی هاتوری مدیرعامل سیکو ساخته شده، استفاده شده است.

 شعر این موسیقی توسط کارکنان سیکو سروده شده و توسط اتسوکو یاکوشیمارو نیز خوانده شده است. سیکو فلسفه‌ی ساخت این ماشین جالب توجه را مربوط به زمانی می‌داند که کمبود ساعت، لزوم استفاده از زنگ و انواع آلات موسیقی را برای یادآوری زمان برای مردم، امری اجباری می کرد. سیکو مفهوم یادآوری زمان در سال‌های دور به این روش را Art with no form خوانده است.

در ماشین مینیاتوری ساخته شده توسط سیکو از ابزارهایی استفاده شده که در ساخت ساعت نیز از آن‌ها بهره گرفته نمی‌شود. در طول مسیر این ماشین، یاقوت‌های مورد استفاده درون ساعت که کره شکل است، با عبور از موانع مختلف به سمبل قلبی می‌رسد که در اثر برخورد گوی شروع به تپیدن می‌کند و در این لحظه است که این ماشین به انتهای کار خود می‌رسد چراکه پس از این مرحله محفظه‌ی شیشه‌ای قرار گرفته روی یکی از ماژول‌های مورد استفاده در ساعت بالا رفته و متخصص ساخت ساعت‌های سیکو با برداشتن آن این قطعه را روی ساعت قرار می‌دهد.

 در آخر دوربین نمایی از ساختار ماشین مورد نظر را از بالا نمایش می‌دهد که از دور روی ساختاری شبیه به ساعت ساخته شده است. سیکو اعلام کرده که برای ساخت این ماشین بیش از ۱٫۲۰۰ قطعه مورد استفاده قرار گرفته و بیش از ۷۰ ساعت زمان برای ساخت آن صرف شده است.



در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
فیلم: طراحی جالب با قطعات ساعت سیکو







لینک


تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سرگرمی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن