تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن ابتدا به سلام مى كند و منافق منتظر سلام ديگران است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820977110




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ادغام دو بانک بزرگ خاورمیانه، ابوظبی را صعودی کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایستانیوز: ایستانیوز:شاخص اصلی بورس ابوظبی با رشد ۲.۳ درصدی همراه شد در حالی که قیمت سهام بانک نشنال ابوظبی با رشد ۱۱ درصدی مواجه شد و قیمت سهام فرست گلف بانک نیز ۶.۴ درصد مثبت شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)، شاخص اصلی بورس ابوظبی با رشد 2.3 درصدی همراه شد در حالی که قیمت سهام بانک نشنال ابوظبی با رشد 11 درصدی مواجه شد و قیمت سهام فرست گلف بانک نیز 6.4 درصد مثبت شد. بر اساس این گزارش، مذاکرات برای ادغام دو بانک فرست گلف بانک و نشنال بانک ابوظبی ادامه دارد در حالی که سخنگوی هر دو بانک در خصوص به نتیجه رسیدن توافقات بر سر یک کار گروهی خبر دادند. این در حالی است که، شاخص دی اف ام در بورس دوبی نیز با رشد 0.1 درصدی معاملات را ادامه داد. این ادغام که می تواند بانکی را با دارایی حدود 170 میلیارد دلار ایجاد کند در نتیجه تصمیم دولت مبنی بر کاهش سودهای بانکی، کاهش میزان هزینه های دولت، و افت میزان رشد آهنگ اقتصادی کشور اتفاق افتاد. به نظر می رسد، این ادغام دیگر بانک های امارات را نیز به ادغام ترغیب کند. در این میان، شاخص GCC200 که شاخص 200 شرکت برتر کشورهای حوزه خلیج فارس است با رشد 0.4 درصدی همراه شد.
[ مشاهده متن کامل خبر ادغام دو بانک بزرگ خاورمیانه، ابوظبی را صعودی کرد در پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی ]


یکشنبه ، ۳۰خرداد۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایستانیوز]
[مشاهده در: www.istanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن