تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند نماز بنده‏اى را كه دلش همراه بدنش نيست نمى‏پذيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803730013




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حادثه شهران ربطی به «مترو» نداشت


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: حادثه شهران ربطی به «مترو» نداشت
معاون شهردار تهران از پر شدن گودال حاصل از انفجار لوله گاز در منطقه شهران خبر داد و گفت: جستجو براي يافتن كارگر مفقودالاثر در تونل مترو همچنان ادامه دارد .
شهرنوشت:  سيدجعفر تشكري هاشمي عصر روز گذشته با تاكيد بر اينكه در حادثه انفجار لوله گاز در منطقه شهران هماهنگي بين بخشي دستگاه ها كاملاً مشهود بود، تصريح كرد: از ساعات اوليه حادثه ستاد مديريت بحران با حضور تمامي دستگاه ها از جمله نماينده دادستان كشور، شهرداري تهران ، نيروي انتظامي ، راهور ، ادارات اب ، برق ، گاز و تلفن برگزار شد و به خوبي مديريت بحران در منطقه اجرا شد .

وي با اشاره به اينكه شركت برق در اولين اقدام با توجه به از بين رفتن دكل هاي برق ، اقدام به رفع مشكل قطع برق در منطقه كرد، تصريح كرد: حضور تمامي مسئولان در همان دقايق ابتدايي حادثه و مديريت بحران جاي تشكر دارد .

تشکری هاشمی با اشاره به اينكه اقدامات تکمیلی براي برقراري امكانات آب ، گاز و تلفن در دست اجراست، گفت: راه اندازي خطوط تلفن ثابت با توجه به از بين رفتن فيبر نوري و كابل ها زمانبر است اما با نصب دكل سيار خطوط تلفن همراه فعال شده است.

وي با اشاره به اينكه اقدامات خوبی در حين و بعد از حادثه انجام شده است، تاکید کرد: اين درحاليست كه بايد در خصوص جبران خسارت اسيب ديدگان اين حادثه نيز پس از تعيين تكليف اقدام شود .

معاون شهردار تهران با تاكيد بر اينكه علت وقوع حادثه در دست بررسي كارشناسي است، گفت: اينكه اعلام مي شود حفاري تونل مترو علت حادثه است قوياً تكذيب مي شود چرا كه از دو ماه گذشته عمليات حفاري تونل خط ٦ مترو در اين محدوده به اتمام رسيده و لاينينگ تونل در دست اجراست. از سوي ديگر تونل مترو ٢٥ متر زير زمين است اين در حاليست كه لوله گاز در عمق ١.٥ تا ٢ متري سطح زمين قرار دارد .

تشكري هاشمي با اشاره به اينكه اكنون گودال ناشي از حادثه پر شده است، گفت: پس از اتمام عمليات كابل كشي و لوله كشي هاي شركت هاي خدماتي ،اقدام به روكش اسفالت در محل خواهد شد .

وي تصريح كرد: در اين حادثه ٥ نفر دچار اسيب هاي جزيي شدند كه ٤ نفر اتش نشانان حاضر در محل بودند كه به صورت سرپايي مورد درمان قرار گرفتند، این در حالی است که گفته مي شود يك نفر از کارگران مترو در زير آوار محبوس شده است اما باقي كارگران با توجه به زمان سحر و نماز و تعويض شيفت در داخل تونل نبودند.

معاون شهردار تهران در ادامه با بيان اينكه آوار برداري در تونل مترو همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: تا اين لحظه هنوز جسدي از داخل تونل پيدا نشده است .

وي افزود: به هر حال در زير معابر دچار مشكلاتي هستيم. به عنوان مثال حفره هايي در بعضي نقاط داريم كه به دليل ريزشي بودن قنوات بوجود امده اند و در نقاطي انبارهاي چاه هاي جذبي ساختمان ها ، در مواردي نشتي لوله هاي اب و... سبب مي شود اطمينان كامل از سلامت تاسيسات زیرزمینی ما كم شود.





تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن