تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803960749




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور گسترده همه اقشار در راه پیمایی روز جهانی قدس


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: فرماندارشهرستان اسلامشهرخواستار شد: حضور گسترده همه اقشار در راه پیمایی روز جهانی قدس فرماندار شهرستان اسلامشهر خواستار حضور گسترده و پر شور اقشار مختلف مردم در راه پیمایی روز جهانی قدس شد.
۱۳۹۵ يکشنبه ۳۰ خرداد ساعت 04:46

خبرگزاری پانا+فرمانداری + اسلامشهر

به گزارش پانا از شهرستانهای استان تهران و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان اسلامشهر،امیراله حقیقی درجلسه ستاد برگزاری مراسم شهدای هفتم تیر و روز جهانی قدس که در دفتر امام جمعه اسلامشهر برگزارشد سخن می گفت، ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز میلاد امام حسن مجتی(ع) افزود: روز جهانی قدس یادگار بنیانگذارکبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) است و باید تلاش کنیم تا زمینه برای حضور گسترده و پرشور هموطنانمان درراه پیمایی روز قدس درشهرستان اسلامشهر به خوبی فراهم شود.
وی با بیان اینکه راه پیمایی روز جهانی قدس که همه ساله در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برگزار می شود،تجلیگاه وحدت ملت ایران در دفاع از مردم مظلوم فلسطین است،افزود: باید تدابیرلازم جهت جلوگیری از مواردی که به وحدت مردم در راه پیمایی روز جهانی قدس خدشه وارد می کند ،اندیشیده شود.
حقیقی به اشاره به تقارن سالگرد شهادت شهدای هفتم تیر با لیالی قدر گفت: ائمه جماعات مساجد امسال می توانند نقش پررنگی در تبیین شخصیت شهید بهشتی و شهدای هفتم تیر داشته باشند و همچنین می توانند ضمن دعوت از همه مردم جهت حضور در راه پیمایی روز جهانی قدس اهمیت شرکت در این راه پیمایی را بین مردم تشریح کنند.
وی افزود: ادارات شهرستان در ایام منتهی به روز جهانی قدس اقدامات تبلیغی و فراخوان مردم جهت حضور پر شور در راه پیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در دستور کار داشته باشند.
فرماندار اسلامشهر بر لزوم پرهیز از بی نظمی و توجه به منافع ملی  بویژه درشعارهایی که در راه پیمایی داده می شود تاکید کرد و گفت: امیدواریم نهادهای انتظامی و امنیتی شهرستان برای تامین نظم و امنیت راه پیمایی همچون گذشته نهایت تلاش و دقت نظر را داشته باشند.
وی همچنین خواستار برگزاری متمرکز و باشکوه مراسم سالگرد شهادت شهید بهشتی و برنامه های مربوط به هفته قوه قضائیه در شهرستان اسلامشهر شد.
در این جلسه حجت الاسلام نوروزی امام جمعه شهر اسلامشهر در سخنانی با اشاره به اینکه مساله فلسطین همچنان مساله اصلی دنیای اسلام بشمار می رود، افزود: روز جهانی قدس روز اسلام و روز حمایت از مستضعین جهان است و هموطنانمان بویژه مردم شهرستان اسلامشهر باید برای بزرگداشت روز جهانی قدس هرچه در توان دارند، بکار برند.
وی همچنین با اشاره به فرا رسیدن سالروز واقعه هفتم تیر وشهادت شهید بهشتی و هفتاد و دو تن از یاران ایشان گفت: امسال باید در مراسمی که بمناسبت شب های قدر با حضور گسترده مردم در مساجد شهرستان برگزار می شود ابعاد شخصیتی و مظلومیت شهید بهشتی در بین مردم تبیین شود.
در بخش دیگری از این جلسه کمیلی مقدم رییس دادگستری اسلامشهر نیز در سخنانی به تشریح برنامه های پیش بینی شده در هفته بزرگداشت قوه قضائیه در شهرستان پرداخت و گفت: اجرای طرح نظر سنجی بین همکاران قضائی و اداری و مردم، کلنگ زنی و آغاز عملیات احداث ساختمان شماره سه دادگستری، آغاز برگزاری کلاس های آموزشی مهارت های زندگی ویژه جوانان قبل از ازدواج، آغاز فعالیت شورای پیشگیری از وقوع جرم و برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر در شهرستان اجرا خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن