تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قصد ما این است که نمیریم تا توبه کنیم، ولی توبه نمی کنیم تا اینکه می میریم
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819503360




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دلیل تغییر بی‌سابقه ساعت‌کار مجلس در ماه رمضان چیست


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: یک روز قبل از شروع ماه مبارک رمضان هیئت‌رئیسه مجلس تصمیم گرفت ساعت جلسات علنی و بخش‌های اداری مجلس را جابجا کرده و با تأخیری یک ساعته جلسات علنی از ۹ و مراکز اداری پارلمان از ۸:۳۰ آغاز شود.

به گزارش تراز ،این تغییر به گفته چند تن از کارمندان قوه مقننه بی‌سابقه محسوب می‌شود. این بی‌سابقگی در حدی است که طبق اظهارات یک کارمند ارشد روابط عمومی مجلس، حتی در بدترین شرایط آب و هوایی چند سال قبل که وارونگی هوا در زمستان همه ادارات تهران را به تعطیلی کشانده بود، بخش‌های اداری مجلس موظف به حضور در محل کار بودند.

البته جابجایی یک ساعته در شروع جلسات علنی مجلس اتفاق ناخوشایندی محسوب نمی‌شود، زیرا سال‌های گذشته که این تغییر ساعت وجود نداشت، با توجه به غلبه فضای ماه مبارک رمضان موجب تأخیر در حضور نمایندگان و در نتیجه دیر به حد نصاب رسیدن جلسات علنی می‌شد، اما با شرایط فعلی نمایندگان آخرین جلسه علنی خود را که روز اول ماه رمضان بود با تأخیر کمتری نسبت به سایر روزها آغاز کردند. ضمن اینکه نمایندگان حداقل 4 و حداکثر 7 جلسه علنی را با این شیوه برگزار خواهند کرد.

گفتنی است برخی رسانه‌ها از علی لاریجانی نسبت به برخورد دوگانه وی در مورد اجرای قوانین انتقاد کرده و ابراز مخالفتش با تغییر ساعت کار در دولت محمود احمدی‌نژاد را یادآوری می‌کنند.

البته در این خصوص باید نظر اعضای هیئت‌رئیسه مجلس را جویا شد تا دلایل این تصمیم به‌صورت شفاف برای عموم مردم تبیین شود و شبهه برخورد دوگانه رئیس دستگاه قانون‌گذاری کشور از اذهان پاک شود.


منبع: هفته نامه نماینده







زمانبندی انتشار: 30 خرداد 1395 - 05:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن