تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه مؤمن بيمار شود سپس خداوند شفايش دهد، آن بيمارى كفّاره گناهان گذشته و پندى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798477666




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمریکا به‌دنبال مخدوش کردن چهره ایران


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
آمریکا به‌دنبال مخدوش کردن چهره ایران




یک کارشناس بین‌الملل درباره اتهام آمریکا به ایران مبنی بر حمایت از تروریسم، گفت: آمریکا می‌خواهد از طریق مطرح کردن بحث تروریسم، ایران‌هراسی را بازتولید کند تا اهداف خود را در منطقه پیش برده و چهره ایران را در منطقه مخدوش کند.





خبرگزاری فارس: سیامک باقری کارشناس بین‌الملل در گفت‌وگویی در خصوص گزارش سالانه وزارت خارجه آمریکا که در آن ایران را به حمایت از تروریسم متهم کرده‌، اظهار داشت: آمریکایی‌ها از ابتدای انقلاب به دلیل اینکه ماهیت انقلاب ایران ضداستکباری و ضد استعماری بوده، همواره موضوع تروریسم را علیه ایران مطرح کرده‌اند.

وی افزود: امروز نیز که ما در دهه چهارم انقلاب هستیم، آمریکا همچنان به بهانه‌های مختلف این اتهامات خود را در موضع‌‌گیری‌ها، گزارش‌ها یا مصوبات کنگره تکرار و ایران را به حمایت از تروریسم متهم می‌کند.

این کارشناس بین‌الملل با بیان اینکه آمریکایی‌ها بعد از توافق هسته‌ای (برجام) مهم‌ترین دستاویز خود برای اینکه ایران را به‌عنوان یک تهدید بین‌المللی در افکار عمومی معرفی کنند از دست دادند، عنوان کرد: در حال حاضر تنها بهانه آمریکایی‌ها برای معرفی ایران به عنوان تهدید بین‌المللی، بحث تروریسم است.

باقری ادامه داد: آمریکا می‌خواهد همان بسیج افکار عمومی علیه ایران را که با بحث هسته‌ای ایجاد کرده بود، اکنون با بحث تروریسم ایجاد کند.

وی با اشاره به اینکه معمولا قطب‌های بزرگ برای برخورد با کشورها سعی می‌کنند این کشورها را امنیتی نشان دهند، تصریح کرد: آمریکایی‌ها می‌خواهند نشان دهند که این کشورها در نظام بین‌الملل همساز با قوانین، مقررات و انضباط جهانی خودساخته آنها نیستند.

این کارشناس بین‌الملل خاطرنشان کرد: وقتی کارنامه آمریکا را بررسی می‌کنیم عموما کشورهای انقلابی در مظان چنین اتهاماتی هستند.

باقری با بیان اینکه آمریکایی‌ها پس از برجام بر موضوع تروریسم بیشتر تاکید دارند، تصریح کرد: به نظر می‌رسد آمریکایی‌ها برای اینکه بر عدم پایبندی خود به برجام سرپوش بگذارند و اقدامات خلاف برجام خود را توجیه کنند،‌ بحث حمایت ایران از تروریسم را مطرح می‌کنند.

وی با تاکید بر سیاست ایران در مبارزه همه‌جانبه با تروریسم در منطقه عنوان کرد: ایران مبارزه همه‌جانبه‌ با تروریسم را جزو راهبردهای اساسی خود قرار داده و تاکنون مبارزه پیروزمندانه‌ای را علیه داعش که گروهک تروریستی مورد حمایت آمریکا است، داشته است.

این کارشناس بین‌الملل مبارزه ایران با تروریسم را موجب نفوذ ایران در منطقه دانست و گفت: این مبارزه موجب شده تا چهره ایران در منطقه متفاوت با آنچه که تاکنون آمریکایی‌ها می‌گفتند، به تصویر کشیده شود.

باقری با بیان اینکه آمریکایی‌ها سعی دارند مدام با بیان حمایت تهران از تروریسم، چهره ایران در منطقه را مخدوش کنند، اظهار داشت: عمق استراتژیک جمهوری اسلامی ایران در منطقه افزایش پیدا کرده است و آمریکا دیگر بهانه‌ای برای ایجاد ایران‌هراسی ندارد.

وی ادامه داد: بعد از حل مسئله‌ هسته‌ای که آمریکا از آن به‌عنوان ابزاری برای ایجاد ایران‌هراسی استفاده‌ می‌کرد، اکنون به سراغ تروریسم رفته و می‌خواهد از این طریق و با این بهانه ایران‌ هراسی را بازتولید کند تا اهداف خود را در منطقه پیش ببرد.

این کارشناس مسائل بین‌الملل در پایان تاکید کرد: آمریکا با برجسته‌سازی بحث حمایت ایران از تروریسم به صورت کاذب، می‌خواهد بر اقدامات تروریستی خود و حمایتش از گروه‌های تروریستی در منطقه سرپوش بگذارد.






تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن