تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوش‏گمانى، مايه آسايش قلب و سلامت دين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802250008




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فریادشیران: آقایان غیر ورزشی می خواهند مدعی قهرمانی آسیا را نابود کنند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: فریادشیران: آقایان غیر ورزشی می خواهند مدعی قهرمانی آسیا را نابود کنند
پیشکسوت فوتبال تهران گفت: آقایان غیر ورزشی با انتقال امتیاز نفت به ملوان می خواهند، مدعی سابق قهرمانی لیگ قهرمانان را از بین ببرند.

فریادشیران: آقایان غیر ورزشی می خواهند مدعی قهرمانی آسیا را نابود کنند
نادرفریادشیران در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، درباره برنده شدن ملوان در مزایده باشگاه نفت تهران گفت: من وزیر ورزش را در اتفاقات این چنینی بی تاثیر نمی دانم. وی با انتخاب نادرست گرشاسبی به عنوان مشاور فوتبالی عملکرد خود را نسبت به این رشته تا حد زیادی زیر سوال برده است. صیانت از ارزش های معنوی ورزش جزو وظایف وزیر ورزش محسوب می شود اما دست کم در ماجرای انتقال نفت به ملوان چنین موضوعی را شاهد نبودیم.
 
وی افزود: من سابقه رفاقت زیادی با حمیدرضا گرشاسبی مدیرکل ورزش و جوانان تهران و مشاور وزیر ورزش در رشته فوتبال دارم اما معتقد هستم وی بیشتر از فوتبال باید در خدمت رشته تخصصی خودش یعنی کشتی باشد. 

گرشاسبی در زمان مدیریت در اداره کل ورزش و جوانان خوزستان اجازه نداد، امتیاز فولاد نوین حتی از شهر اهواز خارج شود اما در حال حاضر به عنوان عضو کارگروه فروش نفت تهران با انتقال امتیاز نفت به ملوان موافقت می کند.
من جزو مدیران تربیت بدنی تهران بودم و سابقه دبیری فدراسیون تیراندازی و پینگ پنگ، نایب رئیسی فدراسیون هندبال و مدیریت باشگاه استقلال را دارم اما به خودم اجازه نمی دهم در رشته ای که تخصصی ندارم دخالت کنم.
 
وی با اشاره به تلاش گروهی برای انتقال نفت به ملوان بیان کرد: مثلث گرشاسبی، ناصرزاده و رضائیان با پشتیبانی خسته بند نماینده انزلی در مجلس شورای اسلامی و دنیامالی رئیس هیئت مدیره باشگاه ملوان به دنبال خرید نفت هستند.
تعجب می کنم چرا دنیامالی به عنوان نماینده شورای شهر انزلی سنگ مردم انزلی را به سینه می زند. این افراد با همکاری یکدیگر نفتی را که تا فصل گذشته جزو مدعیان قهرمانی آسیا به شمار می رفت قلع و قمع کردند.
ملوان 2 بار به لیگ دسته اول سقوط کرده و با قدرت به سطح نخست فوتبال کشور بازگشته است. تراکتورسازی هم پس از هشت سال به لیگ برتر صعود کرد و در حال حاضر جزو مدعیان قهرمانی به شمار می رود.
 
وی درباره تصمیم وزارت نفت برای تیمداری نکردن، گفت: من مانده ام که این وزارت خانه هزینه چندین تیم را در فوتبال کشور می دهد و حالا تنها برای نفت تهران پول ندارد. پدر و برادران من در تیم نفت و شرکت نفت ریشه دارند و اجازه نمی دهم این تیم از تهران خارج شود. حتی اگر این اتفاق برای یکی دیگر از تیم های تهرانی  هم رخ دهد، چنین موضعی دارم.
 
فریادشیران ادامه داد: نباید اشتباه دولت قبل در امر واگذاری تیم ها در دولت تدبیر و امید تکرار شود.  ملوان اگر پول داشت پول بازیکنان خود را می داد. باور کنید نفت به ملوان هبه شده است.این اتقاق سابقه بدی دارد و ما در گذشته دیدیم که تیم هایی چون پاس، سایپا، صبا و پیکان با انتقالشان سرنوشت شومی پیدا نکردند.
 
پیشکسوت فوتبال تهران درباره مخالفت سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال با این انتقال، گفت: باید به شرافت مهدی تاج، علی رضا اسدی و مسئولان سازمان لیگ درود فرستاد که با این انتقال مخالفت جدی کردند و آن را خلاف قانون دانستند. امیدوارم گرشاسبی هم از این تصمیم صرف نظر کند و در امر ورزش به داد جوانان شهرهای تابعه تهران برسد.




۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن