تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):بار الها... باطل را از درون ما محو نما و حق را در باطن ما جاى ده. زيرا كه ترديدها...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816655264




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آشنايي در تلگرام سرنوشت شومي را برايم رقم زد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: آشنايي در تلگرام سرنوشت شومي را برايم رقم زد
دختر نوجوان كه از طريق تلگرام با پسر جواني آشنا شده بود، وقتي براي ملاقات با او به پارك رفت، فكر نمي‌كرد از سوي دو نفر از دوستان وي مورد آزار و اذيت قرار بگيرد.
به گزارش خبرنگار ما، چندي قبل دختر نوجواني به اداره پليس رفت و گفت دو پسر شيطان‌صفت او را در پاركي حوالي غرب تهران مورد آزار و اذيت قرار داده‌اند.

وي در توضيح ماجرا گفت: مدتي قبل با پسر جواني به نام شايان از طريق يكي از گروه‌هاي تلگرامي آشنا شدم. شايان هميشه برايم پيامك‌هاي عاشقانه مي‌فرستاد و به من ابراز علاقه مي‌كرد . او هميشه در پيام‌هايش به من قول ازدواج مي‌داد. پس از اين ارتباط تلفني ما ادامه داشت و گاهي هم يكديگر را در همان پارك ملاقات مي‌كرديم. شايان هميشه حرف‌هاي قشنگي مي‌زد و مي‌گفت مرا خوشبخت مي‌كند و من هم در رؤيا براي خودم قصر زيبايي مي‌ساختم تا اينكه ظهر روز 30 فروردين ماه اين قصر پوشالي فرو ريخت و سرنوشت شومي را برايم رقم زد. وي در حالي كه گريه مي‌كرد، ادامه داد: روز 30 فروردين ماه با شايان در پارك قرار گذاشتم. وقتي به پارك رسيدم او روي نيمكت فلزي نشسته بود و من هم كنارش نشستم. مثل هميشه گل مي‌گفتيم و گل مي‌شنيديم كه موتور سيكلتي با دو سرنشين در نزديكي ما توقف كردند. سرنشينان موتورسيكلت دو پسر جوان بودند كه وقتي به ما نزديك شدند، شايان گفت دوستانش هستند. آنها ابتدا با شايان حرف زدند و لحظاتي بعد ناگهان يكي از آنها دست‌هاي شايان را گرفت و ديگري هم مرا به زور به پشت شمشادهاي پارك برد و مورد آزار و اذيت قرار داد. لحظاتي بعد پسر شيطان صفت دست‌هاي شايان را گرفت و ديگري به سراغ من آمد و مرا اذيت كرد. پارك خلوت بود و صداي فرياد‌هاي كمك خواهي من به گوش كسي نرسيد تا اينكه دو پسر جوان با موتورسيكلت از محل گريختند.

بعد از آن ديگر شايان ارتباطش را با من قطع كرد و من هم آرامش خودم را از دست دادم و هر شب كابوس مي‌ديدم تا اينكه موضو ع را به يكي از دوستان نزديكم توضيح دادم. دوستم به من گفت كه دو پسر شيطان صفت احتمالاً با هماهنگي شايان دست به اين كار زده‌اند. به همين دليل به اداره پليس آمدم تا از پسر مورد علاقه‌ام و دو دوستش شكايت كنم.

پس از طرح اين شكايت پرونده براي رسيدگي به دستور قاضي آرش سيفي، بازپرس شعبه چهارم دادسراي جنايي تهران در اختيار كارآگاهان جنايي پليس آگاهي قرار گرفت. مأموران پليس در نخستين گام، شايان را شناسايي و دستگير كردند.  صبح ديروز شايان مقابل قاضي پرونده مورد بازجويي قرار گرفت. وي در ادعايي گفت: من مدتي قبل با شاكي از طريق تلگرام دوست شدم. ما با هم ارتباط تلفني داشتيم. روز حادثه در پارك نشسته بوديم كه دو نفر از دوستانم به ما نزديك شدند. ابتدا فكر كردم آنها قصد احوالپرسي دارند اما ناگهان به ما حمله كردند و اين اتفاق رخ داد.
قصد داشتم با آنها درگير شوم، اما آنها دو نفر بودند و من ترسيدم. وي در پايان گفت: من از نيت شوم دوستانم بي‌خبر بودم. متهم براي تحقيقات بيشتر به دستور قاضي آرش سيفي در اختيار كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت. مأموران در تلاشند تا با بازداشت دو پسر شيطان‌صفت راز اين حادثه را برملا كنند. 


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 138]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن