تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مؤمن را از سيمايش مى شناسيم و منافق را از نشانه هايش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803374640




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزير راه: توافق با بوئينگ روزهاي آينده اعلام مي‌شود/ ۵ تا ۷ ميليون دلار دلالي خريد ۶ هواپيما


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: وزير راه: توافق با بوئينگ روزهاي آينده اعلام مي‌شود/ ۵ تا ۷ ميليون دلار دلالي خريد ۶ هواپيما
وزير راه و شهرسازي با اشاره اعلام توافق با شركت بوئينگ در آينده خبر داد و تاكيد كرد كه دست تمام واسطه‌ها و دلال‌ها را از اين معاملات قطع كرديم به طوري كه پيش از من در آخرين توافقي كه شده براي خريد ۶ فروند هواپيماي ايرباس۳۲۰ انجام شد؛ رقمي بين ۵ تا ۷ ميليون دلار متفاوت بود.


به گزارش میزان،به نقل از پايگاه خبري وزارت راه وشهرسازي، عباس آخوندي كه روز گذشته در صحن علني مجلس شوراي اسلامي سخن مي‌گفت، با اشاره به اينكه ناوگان هوايي ايران براي كسب رقابت‌پذيري در منطقه به ۴۰۰ فروند هواپيماي ميان‌برد و دوربرد و ۱۰۰ فروند هواپيماي كوتاه‌برد نياز دارد، اظهار داشت: آخوندي با بيان اينكه ما دست تمام واسطه‌ها و دلال‌ها را از اين معاملات قطع كرديم، گفت: اگر بخواهيد بدانيد راجع به چه رقم دلالي صحبت مي‌كنم بايد بگويم آخرين توافقي كه پيش از من براي خريد ۶ فروند هواپيماي ايرباس۳۲۰ انجام شد با رقم بين ۵ تا ۷ ميليون دلار متفاوت بود، لذا ما مي‌دانيم چه مي‌كنيم.


وزير راه و شهرسازي با يادآوري نياز به خريد 500 هواپيما گفت: اين موضوع به مفهوم ۵۰ ميليارد دلار سرمايه‌گذاري است، رقبا و منتقدان ما اين موضوع را آرزو مي‌دانستند و مي‌گفتند تامين اين همه منابع ناممكن به نظر مي‌ رسد ولي ما در وزارتخانه همزمان با شروع مذاكرات هسته‌اي به صورت موازي برنامه تامين هواپيما براي ناوگان ملي را آغاز كرديم و پيش‌نويس خريد ۱۱۸ فروند هواپيماي ايرباس تهيه شد. 


وي با تاكيد بر اينكه در آينده توافق با بوئينگ نيز اعلام مي‌شود، يادآور شد: اجراي قرارداد خريد ايرباس ۱۶ سال به طول مي‌انجامد كه به مفهوم امنيت بلند مدت اقتصاد ايران است، اين موضوع به مفهوم استفاده از موقعيت ايران در سطح بازارهاي بين‌المللي و به نفع ايران است. 


وزير راه و شهرسازي قرار گرفتن مجدد ايران در كانون شبكه ارتباطي و دالان‌هاي هوايي را از بزرگ‌ترين سياست‌هاي حمل و نقل اين وزارتخانه دانست.


ذكر اين نكته ضروري است كه روز گذشته برخي خبرگزاري‌‌ها و پايگاه‌هاي اطلاع رساني و در پي آن برخي روزنامه‌هاي امروز، تفاوت قيمت خريد شش فروند هواپيما در وزارت راه و شهرسازي در دوره وزارت آخوندي با پيش از آن را 5 تا 7 ميليارد دلار ذكر كرده اند كه بدين وسيله يادآوري مي‌شود كه وزير راه و شهرسازي تاكيد كرده است: از فروشندگان حتما درخواست كرديم كه حتي يك سنت به يك دلال پرداخت نكنند و جالب است بدانيد كه توافقي كه پيش از وزارت من براي خريد 6 فروند هواپيما صورت گرفته بود با رقم مورد توافق اخير براي خريد همان تعداد هواپيما 5 تا 7 ميليون دلار تفاوت دارد.


تاریخ انتشار: ۱۶:۱۷ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - 14 June 2016





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن