تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819364653




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روش جدید کاهش قیمت اینترنت


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: روش جدید کاهش قیمت اینترنت
عضو کمیسیون اینترنت نظام صنفی رایانه‌ای تهران روش جدید کمیسیون تنظیم مقررات برای کاهش جدید قیمت اینترنت در کشور را تشریح کرد.
کد خبر: ۵۹۷۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶ - 13 June 2016


عضو کمیسیون اینترنت نظام صنفی رایانه‌ای تهران روش جدید کمیسیون تنظیم مقررات برای کاهش جدید قیمت اینترنت در کشور را تشریح کرد. علی توسلی در گفت وگو با  فارس، با اشاره به وعده وزیر ارتباطات برای کاهش قیمت اینترنت، اظهار داشت: پیرو این وعده کمیسیون تنظیم مقررات تغییر تعرفه‌های اینترنت را در دستور کار دارد و این موضوع در مرحله نهایی شدن است. نایب رئیس کمیسیون اینترنت سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران با تشریح روش کمیسیون برای کاهش تعرفه‌ اینترنت، گفت: کاهش تعرفه‌ اینترنت به روش محاسبه متوسط مصرف در دستور کار است. وی توضیح داد: هم اکنون شرکت‌ها به میزان مشخصی پهنای باند و به همان اندازه لینک انتقال از شرکت ارتباطات زیرساخت خریداری می کنند. صرف‌نظر از اینکه شرکت ارائه دهنده اینترنت چقدر از این ظرفیت را به مشتریان خود می‌فروشد و چه میزان ظرفیت استفاده می‌کند، باید قیمت تمامی ظرفیت خریداری شده را به زیرساخت بپردازد. توسلی گفت: در شیوه جدید محاسبه میزان مصرف (متوسط گیگ مصرفی) برای شرکت ها در دستور کار است. به این صورت که شرکت‌ها به ازای متوسط گیگ مصرفی به شرکت زیرساخت هزینه پرداخت می کنند و به این ترتیب با حذف هزینه اضافی پهنای باند مصرف نشده از بخشی از هزینه‌های شرکت‌ها کاسته و امکان کاهش قیمت فراهم می شود. وی گفت: پیش بینی می کنیم با این روش تعرفه اینترنت در کشور کاهش یابد. توسلی اظهار امیدواری کرد: با تغییرات مدیریتی جدید در شرکت ارتباطات زیرساخت، ایده های جدیدی مطرح می شود که می تواند در باز شدن گره‌ های چند ساله اینترنت کشور کمک کننده باشد.























این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن