تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب از فکر (در گناهان)، برتر از روزه شکم از طعام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805564848




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرانجام پرونده قتل دردناک پسر 10 ساله


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: سرانجام پرونده قتل دردناک پسر 10 ساله
رسیدگی به این پرونده در حالی پس از 9 ماه به کندی ادامه دارد که خانواده پسرک 10 ساله در وضعیت روحی نابسامانی قرار دارند و خواستار مجازات سریع عامل قتل فجیع فرزندشان هستند.
کد خبر: ۵۹۷۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱ - 13 June 2016


روزنامه ایران نوشت: تیم کارشناسی پزشکی قانونی امروز و در دومین جلسه خود درباره جنون عامل قتل هولناک سپهر کوچولو تصمیم‌گیری می‌کنند.

رسیدگی به این پرونده در حالی پس از 9 ماه به کندی ادامه دارد که خانواده پسرک 10 ساله در وضعیت روحی نابسامانی قرار دارند و خواستار مجازات سریع عامل قتل فجیع فرزندشان هستند.

به گزارش خبرنگار جنایی «ایران» دهم شهریور سال گذشته، سپهر 10 ساله مقابل خانه پدری اش دربازارچه شاپور به شکل فجیعی به قتل رسید. رهگذران که اتفاقی با پیکر نیمه جان و خونین پسرک روبه‌رو شدند در تماس با پلیس و اورژانس درخواست کمک کردند.لحظاتی بعد هم مادر جوان که با شنیدن صدای مردم، سراسیمه و وحشتزده به خیابان دویده بود در آخرین لحظات جان دادن جگرگوشه اش خود را به بالین فرزند رساند. لحظاتی بعد هم نفس‌های سپهر درمیان گریه و شیون‌های مادر و همسایگان برای همیشه خاموش شد.

با گزارش این جنایت دلخراش به پلیس، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به همراه بازپرس جنایی برای انجام تحقیقات و ردگیری قاتل ناشناس وارد عمل شدند. کارآگاهان در بررسی محل حادثه و دوربین‌های مداربسته یک کارگاه کفاشی، چهره قاتل را شناسایی کردند و مرد بی‌رحم در کمتر از 24 ساعت دستگیر شد. قاتل شیشه‌ای و کارتن خواب نیزبا لباس خون آلود دستگیر شد.او پس از دستگیری و در نخستین جلسه بازپرسی در حضور خانواده سپهر ادعا کرد چیزی از قتل به خاطر ندارد و تنها یادش می‌آید که پسرک را در کوچه دیده است.

با این اعترافات پرونده برای بررسی وضعیت روانی قاتل در اختیار پزشکی قانونی قرار گرفت. در نخستین جلسه دونفر از 5 کارشناس رأی به جنون و 3 نفر رأی به سلامت قاتل دادند.اما حالا همه چیز به اعلام نظر جلسه پایانی گره خورده است.قراراست صبح امروز و درآخرین جلسه، کارشناسان درباره جنون عامل جنایت یا سلامت اش اظهارنظرنهایی کنند.

با رفتن سپهر خانواده اش از هم پاشیدندمادر و خواهر نوجوان سپهر کوچولو که آخرین لحظه‌های جان دادن  پسرک را دیده‌اند  بعد از این جنایت فجیع  دچار بحران‌های روحی شدید شده‌اند.از طرفی با توجه به اینکه پدر خانواده نیز زندانی است، این مادر و دختر سرپرستی ندارند و با مشکلات زیادی روبه‌رو هستند.یکی از نزدیکان این خانواده در تماس با گروه حوادث روزنامه ایران گفت: «این حادثه هولناک تأثیر وحشتناکی بر زندگی مادر و خواهر سپهر گذاشته است و فکر نمی‌کنم تا زمان مجازات عامل این جنایت آنها آرام بگیرند.

خواهر سپهر نوجوان است اما از روزی که صحنه قتل را دیده دچار آسیب روحی شدید شده و چند بار در بیمارستان بستری شده است. شاید اگر پدرخانواده آزاد بود و می‌توانست از خانواده اش مراقبت کند آنها کمتر آسیب می‌دیدند.حالاهم از مسئولان تقاضا می‌کنیم به وضعیت این خانواده و پدر آنها رسیدگی کنند.»






















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن