تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816523886




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سارق 200 موبايل در آخرين سرقت منتظر پليس ماند


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: سارق 200 موبايل در آخرين سرقت منتظر پليس ماند
دزد جوان به بهانه حرف زدن، گوشي تلفن همراه رهگذران را مي‌گرفت و در فرصت مناسب پا به فرار مي‌گذاشت.
دزد جوان به بهانه حرف زدن، گوشي تلفن همراه رهگذران را مي‌گرفت و در فرصت مناسب پا به فرار مي‌گذاشت. وقتي آخرين سوژه مورد نظرش به او مشكوك شد، ادعاي بي‌گناهي كرد، اما در تحقيقات پليس به سرقت 200 گوشي تلفن همراه به اين شيوه اقرار كرد.
به گزارش خبرنگار ما، ساعت 7 و 20 دقيقه روز دوشنبه هفدهم خردادماه بود كه مأموران كلانتري 169 مشيريه از دستگيري سارقي باخبر و راهي محل شدند. وقتي مأموران پليس در محل حادثه حوالي جاده خاوران حاضر شدند، دريافتند لحظاتي قبل پسر 21 ساله‌اي موبايل مرد 45 ساله‌اي را به بهانه تلفن زدن به يكي از دوستانش امانت گرفته و زماني كه قصد فرار داشته از سوي شاكي دستگير شده است.
سپس مأموران پليس شاكي و متهم را براي بازجويي به كلانتري منتقل كردند.
شاكي گفت: من شهرستاني هستم و شب قبل براي انجام كار اداري به تهران آمدم. لحظاتي قبل از خانه يكي از بستگانم خارج شدم تا براي انجام كار به اداره بروم. در ايستگاه منتظر تاكسي بودم كه متهم به من نزديك شد و گفت براي كار ضروري نياز به تلفن دارد و از من درخواست كرد موبايلم را براي لحظاتي در اختيارش قرار دهم. من موبايلم را به او دادم تا با دوستش تماس بگيرد، اما پسر جوان ناگهان فرار كرد.
پس از اين سارق را در يك تعقيب و گريز كوتاه دستگير كردم، اما او مدعي بود قصد سرقت نداشته است. پس از اين با اداره پليس تماس گرفتم و از او خواستم تا آمدن مأموران پليس در محل بماند تا مشخص شود كه قصد سرقت داشته است يا نه و متهم قبول كرد و منتظر پليس ماند.
وي در بازجويي اوليه منكر سرقت شد و مدعي بود كه فقط مي‌خواسته با دوستش حرف بزند، اما بررسي‌هاي پليس نشان داد متهم 21 ساله سارق سابقه‌دار است، بنابراين براي ادامه تحقيقات در اختيار كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت .
صبح روز چهارشنبه هفته قبل متهم براي بازجويي در دادسراي ناحيه 34 حاضر شد و مقابل قاضي علي وسيله ايرد موسي به 200 فقره سرقت موبايل اعتراف كرد.
وي گفت: اولين سرقتم در سال 91 بود. آن زمان داخل خيابان كيف زنان را مي‌قاپيدم كه پس از مدتي دستگير و روانه زندان شدم. در زندان با سارقان زيادي آشنا شدم تا اينكه پس از آزادي با يكي از همسلولي‌هايم شروع به موبايل قاپي كرديم. من و دوستم اكثر روز‌ها با موتورسيكلت در محدوده شرق تهران دور مي‌زديم، پس از انتخاب سوژه در فرصت مناسب موبايل رهگذران را سرقت مي‌كرديم. وي درباره شگرد موبايل‌قاپي‌اش گفت: پس از انتخاب طعمه كه اكثراً افراد ميانسال بودند، به آنها نزديك مي‌شدم و ادعا مي‌كردم كه تلفن همراهم را در خانه‌مان جا گذاشته‌ام و از آنها مي‌خواستم تا موبايلشان را لحظاتي براي تماس ضروري در اختيار من بگذارند. به اين بهانه موبايل رهگذران را مي‌گرفتم و با موتورسيكلت همدستم كه كمي آنطرف‌تر منتظر من بود، فرار مي‌كرديم.
وي در ادامه درباره دستگيري‌اش گفت: روز حادثه تنها بودم كه به شاكي نزديك شدم و از او خواستم موبايلش را براي تماس ضروري در اختيار من بگذارد. وقتي موبايلش را به من داد، كمي از آن دور شدم كه شاكي به من مشكوك شد و دست مرا گرفت. به او گفتم كه قصد سرقت موبايلش را نداشته‌ام، اما او باور نكرد و با اداره پليس تماس گرفت. زماني كه با مأموران تماس گرفت به او گفتم كه من ترسي ندارم و منتظر پليس مي‌مانم، چون فكر مي‌كردم مأموران مرا بازداشت نكنند. يك بار خواستم مثل مرد پاي حرفم بايستم كه باعث شد دستگير شوم و در اداره آگاهي سرقت‌هاي چند ساله‌ام را لو دهم.
متهم براي تحقيقات بيشتر به دستور قاضي علي وسيله ايرد موسي در اختيار كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 142]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن