تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترین کارها در نزد خدا نماز به وقت است ، آنگاه نیکی به پدر و مادر ، آنگاه جنگ در را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815575432




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهادت 5 ایرانی در جنگ سوریه


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: شهادت 5 ایرانی در جنگ سوریه
پنج تن از این شهدا که تا کنون خبر شهادتشان منتشر شده است، از استان‌های سمنان، خوزستان، گیلان وخراسان رضوی هستند.
به گزارش نامه نیوز، یکی از این شهدا «سید علی منصوری» سرهنگ بازنشسته تیپ 21 زرهی امام رضا(ع)، از اهالی شهرستان نیشابور است. این شهید والامقام  که سال 1358 وارد سپاه پاسداران شد و در هشت سال دفاع مقدس نیز حضور فعالی در جبهه‌های جنگ تحمیلی داشت، به عنوان یک مستشار نظامی و با تجربه به جمع رزمندگان مدافعین حرم اهل بیت(ع) در سوریه پیوست. شهید منصوری که از مجروحان حادثه منای سال گذشته نیز بود در 20 خردادماه جاری در منطقه کفر حمره «شهرک حمیره» در نزدیکی منطقه خان طومان سوریه به کاروان شهدای مدافع حرم پیوست. او پنجمین شهید مدافع حرم نیشابور است.

همچنین شهید «مهدی نظری» از اهالی شهرستان اندیمشک و رزمنده لشکر هفت حضرت ولی عصر(عج) که چندی پیش داوطلبانه برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) عازم سوریه شده بود در روزهای گذشته توسط تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید. او شصتمین شهید مدافع حرم استان خوزستان است.

شهید «احمد مکیان» نیز یکی از روحانیون و ورزشکاران ماهشهر و حافظ کل قرآن بود. این شهید مدافع حرم که متولد سال 1374 و از جوانترین شهدای مدافع حرم به شمار می‌رود چندی پیش برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) داوطلبانه عازم سوریه شد ودر چند روز گذشته از ناحیه پهلو، مورد اصابت موشک قرار گرفت و به خیل شهدای مدافع حرم پیوست. شهید مکیان نخستین شهید مدافع حرم ماهشهر است که تنها یک سال از ازدواجش می‌گذرد.

شهید عباس دانشگر نیز یکی از مدافعان حرم جوان در سوریه بود. او که از نیروهای سپاه پاسداران و متولد سال 1372 شهرستان سمنان بود چندی پیش داوطلبانه عازم سوریه شد. شهید دانشگر توسط تروریست‌های تکفیری در چند روز گذشته به شهادت رسید.

همچنین شهید «حسینعلی پور‌ ابراهیمی درگاه»  متولد سال1350 و  از رزمندگان دفاع مقدس اهل شهرستان آستانه اشرفیه که برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) داوطلبانه راهی سوریه شده بود توسط تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید. شهید پور ابراهیمی شانزدهمین شهید مدافع حرم استان گیلان و دومین شهید شهرستان آستانه‌اشرفیه به شمار می‌آید.



منبع: تسنیم

مطالب مرتبط
تهدیدهـای هفت‌گـــانه علیه امنیت ملی ما
آغاز مذاکرات رسمی ایران و کانادا برای از سرگیری روابط/ چراغ سفارت کانادا در خیابان «نور» تهران روشن می‌شود؟
شمخانی:ایران تا ریشه‌کنی تروریسم،از سوریه حمایت می‌کند
نامه‌ای به ظریف در یک برنامه‌ی سینمایی
دهقان: تداوم مشاوره نظامی ایران به سوریه/ وزیر دفاع سوریه:ایران نبود در مقابل تروریست‌ها موفقیتی نداشتیم
شرط تهران برای آتش بس سوریه
اعتراض سناتور جمهوری‌خواه به نتایج برجام: قدرت گرفتن ایران در منطقه و جهان نتیجه توافق هسته‌ای است
پرونده ای برای اولین نامزد ریاست جمهوری زن آمریکا/ ترامپ یا کلینتون، کدام یک وارد کاخ سفید می شوند؟
ظریف هفته بعد به نروژ می‌رود



۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 148]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن