تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسيار عزيزى كه، نادانى اش او را خوار ساخت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820442174




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حذف چراغ قرمز گره ترافیک همدان را خواهد گشود


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


حذف چراغ قرمز گره ترافیک همدان را خواهد گشود استان‌ها > همدان - کامران گردان، با بیان اینکه این اصلاح و مهندسی ترافیک در بحث صرفه‎جویی وقت و زمان بسیار قابل توجه است، گفت: در چهارراه پژوهش اصلاح هندسی صورت می‌گیرد و چراغ قرمز این نقطه نیز در آینده نزدیک حذف خواهد شد.


به گزارش خبر آنلاین از همدان ؛ سرهنگ بازنشسته کامران گردان، رئیس کمیسیون خدمات شهری و حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر همدان که در این کمیسیون سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: با حذف چراغ قرمز در چهارراه سعیدیه ، میدان پژوهش و میدان مدرس رینگ دوم شهر آزاد خواهد شد. وی با اشاره به اینکه برای روان‌سازی و آرام کردن قسمت‌های مختلف شهر باید مهندسی ترافیک انجام شود، اظهار داشت: مهندسی ترافیک از وظایف شهرداری است و در این راستا احداث پل بعثت با 17 میلیارد تومان و پل شهید قهاری سعید با 53 میلیارد تومان هزینه‌های بالایی داشتند. سرهنگ گردان، با بیان اینکه طرح اصلاح چهارراه سعیدیه از یک ماه پیش کلید خورده بود افزود: این طرح در نهایت با همکاری پلیس راهنمایی به انجام رسید که موجب روان‌سازی ترافیک خواهد شد. رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی همدان خاطرنشان کرد: احداث پل عابر پیاده برای چهارراه سعیدیه مدنظر است و در چند روز آینده این کار صورت خواهد گرفت.
گردان با بیان اینکه پس از اصلاح مهندسی میدان پژوهش باید اصلاح مهندسی میدان مدرس آغاز شود، افزود: با حذف چراغ قرمز میدان مدرس رینگ دوم شهر آزاد می‌شود و چراغی در این منطقه وجود ندارد. وی با اشاره به اینکه در اصلاح مهندسی میدان پژوهش، پلیس راهنمایی اصرار به برداشتن میدان دارد، تصریح کرد: بر اساس اعلام نظر پلیس راهنمایی در عصرها و روزهای تعطیل ترافیک سنگینی در این نقطه وجود دارد و این مشکل باید رفع شود. رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان با تاکید بر اینکه برای اجرای طرح پیاده‌راه‌سازی ابتدا مصوبه کمیته حمل و نقل ترافیک اخذ شود، بیان کرد: این مصوبه باید اخذ شده و سپس طرح پیاده راه‌سازی خیابان بوعلی و اکباتان اجرایی شود.      

کلید واژه ها: ترافیک -




پنجشنبه 20 خرداد 1395 - 17:03:25





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن