تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس روزه دارى را سير نمايد، خداوند از حوض (كوثر) من شربتى نصيب او خواهد كرد كه پس ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802719488




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هاشم‌زاده‌هریسی: حقوق‌های کلان شان مجلس خبرگان را پایین می‌آورد/اعضای خبرگان هیچ حقوقی نمی‌گیرند


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: هاشم‌زاده‌هریسی: حقوق‌های کلان شان مجلس خبرگان را پایین می‌آورد/اعضای خبرگان هیچ حقوقی نمی‌گیرند
در همان دوره اول مجلس خبرگان که علمای بزرگی همچون آیت‌الله مشکینی حضور داشتند، بنا بر آن گذاشته شد که اعضای مجلس خبرگان، هیچ حقوقی دریافت نکنند.
 عضو مجلس خبرگان در رابطه با مباحث مطرح شده مبنی بر دریافت حقوق‌های کلان از سوی اعضای مجلس خبرگان، گفت: اعضای خبرگان هیچ حقوق و مزایایی دریافت نمی‌کنند.

حجت الاسلام هاشم هاشم‌زاده هریسی در گفت‌وگو با خبرگزاری خبرآنلاین، در رابطه با حقوق دریافتی اعضای مجلس خبرگان، گفت: در همان دوره اول مجلس خبرگان که علمای بزرگی همچون آیت‌الله مشکینی حضور داشتند، بنا بر آن گذاشته شد که اعضای مجلس خبرگان، هیچ حقوقی دریافت نکنند.

این عضو ادوار مجلس خبرگان افزود: از همان نخستین روز تشکیل مجلس خبرگان، تمام اعضا با اتفاق نظر، تعیین حقوق را برای یک محفل علمایی شایسته نمی‌دانستند و خودشان دواطلبانه اعلام کردند که از مجلس خبرگان انتظار دریافت هیچ حقوقی را ندارند.

هاشم زاده هریسی با تأکید بر این موضوع که مجلس خبرگان، یک مجلس علمایی است، اظهار کرد: مجلس خبرگان اساس و بنیاد نظام را تقویت می‌کند، لذا این مجلس، فراتر از موضوعاتی همچون دریافت حقوق است. همانطور که در مجلس اول و دوم موضوعی به نام دریافت حقوق برای اعضای خبرگان وجود نداشت، هنوز هم این سنت حسنه اجرایی می‌شود. در واقع این نکته را باید به عنوان یکی از ارزش‌های مجلس خبرگان دانست.

این عضو مجلس خبرگان رهبری بر این اعتقاد است که «حقوق و به خصوص حقوق های کلان شأن مجلس خبرگان را پایین می آورد و دون شان این نهاد است.»

حجت الاسلام هریسی با بیان این نکته که بسیاری از اعضای خبرگان در دیگر تشکیلات نظام هم مشغول انجام وظیفه هستند، گفت: این افراد از همان تشکیلات حقوق می‌گیرند نه از خبرگان. مجلس خبرگان برای آنکه وارد حاشیه‌ها نشود و تبعیض میان اعضا قائل نشود، هیچ حقوقی به افرادی که در جایی مشغول به کار نیستند هم نمی‌دهد. حتی از روال‌هایی چون دریافت مزایا، مأمور به خدمت شدن هم به دور است. مجلس خبرگان حتی قائل به امکاناتی که نمایندگان مجلس شورای اسلامی دراختیار دارند مثل دفتر و هزینه سفر ارزان‌تر به حوزه انتخابیه‌ هم نیست.

گفتنی است، آیت الله محسن مجتهد شبستری دیگر عضو مجلس خبرگان رهبری هم در گفت‌وگویی در رابطه با هجمه‌های وسیع رسانه‌های ضد انقلاب پیرامون دریافت حقوق بالای اعضای مجلس خبرگان رهبری گفته بود «این موضوع صحت ندارد و بنده آن را قویاَ تکذیب می کنم. انتشار این قبیل اخبار حرکتی در جهت منحرف کردن افکار عمومی، است.»

تاریخ انتشار: ۱۴:۲۴ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - 09 June 2016





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 134]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن