تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819437887




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری دومین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان اسلامشهر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: برگزاری دومین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان اسلامشهر دومین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان اسلامشهر به ریاست فرماندار شهرستان برگزار شد.
۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۰ خرداد ساعت 07:27

خبرگزاری پانا+فرمانداری + اسلامشهر

به گزارش پانا از شهرستانهای استان تهران و به نقل ازروابط عمومی فرمانداری شهرستان اسلامشهر،امیراله حقیقی درسخنانی ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، از تلاش های ستاد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) شهرستان که با میزبانی مطلوب از زائران حرم امام راحل همراه بود ،قدردانی کرد. وی در ادامه با بیان اینکه دولت تدبیر و امید 12 برنامه ملی را جهت عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی اعلام کرده، افزود: یکی از این برنامه ها ارتقای بهره وری و مرتفع ساختن موانع در مسیر تولید و افزایش کیفیت کالاهای تولید داخل است.
حقیقی مردمی کردن اقتصاد و استفاده از توان مردم، خانواده ها و بخش خصوصی را یکی دیگر از برنامه ها دولت در این باره برشمرد و گفت: اجرای نامطلوب طرح هدفمندسازی یارانه ها مشکلاتی را ایجاد کرد و اگر مبالغی که به خانواده ها پرداخت می شودصرف توسعه واحدهای تولیدی می شد، نتایج مطلوبی برای اقتصاد کشور به همراه داشت.
وی شفاف سازی عرصه اقتصاد کشور و توسعه اقتصاد دانش بنیان را از دیگر برنامه های دولت تدبیرو امید عنوان کرد و ادامه داد: می توان با ارتقاء توان ملی اقتصاد درون کشور را ارتقاء داد و در این راه باید با فرهنگسازی در بین خانواده ها خرید کالاهای تولید داخل را به عنوان یک فرهنگ در بین خانواده ها تبدیل کنیم تا از این طریق تولید محصولات داخلی و فعالیت کارخانجات نیز روز به روز  افزایش یابد.
فرماندار شهرستان با اشاره به اهمیت تکمیل ظرفیت های پتروشیمی و نفت و گاز کشور گفت: کاهش هرچه بیشتر وابستگی اقتصاد کشور به فروش نفت و گاز نیز در تحقق اقتصاد مقاومتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و ما باید به مرحله ای برسیم که اتکای ما به درآمد حاصل از فروش نفت به کمترین میزان ممکن رسیده باشد.
وی به تشکیل پنج کارگروه هماهنگی اقتصادی، عمرانی و زیربنایی، هماهنگی ویژه پژوهش، فناوری و تحول اداری و کارگروه اجتماعی و فرهنگی در ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان اسلامشهرنیز اشاره کرد و افزود: می توان از طریق این کارگروه ها مشکلات کارخانجات و شرکت های تولیدی را حل کرد ودر واگذاری پروژه های عمرانی به بخش خصوصی تسریع ایجاد کرد و از ظرفیت دانشگاهها و آموزش و پرورش نیز جهت ترویج خرید کالای تولید داخل استفاده کرد.
حقیقی با تاکید بر اینکه دولت تدبیر و امید به دبال برطرف کردن مشکلات اقتصادی کشور است تصریح کرد: تسهیلات قابل توجهی برای واحدهای تولیدی و صنعتی و بخش کشاورزی اختصاص یافته که بی تردید تحول مناسبی در این حوزه ها ایجاد خواهد شد.
وی با بیان اینکه برای بخش کشاورزی شهرستان یک میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده بود، گفت: با این وجود با پیگیری های صورت گرفته بیست میلیارد تومان اعتبار برای یکی از شرکت های فعال در بخش کشاورزی و سه میلیارد تومان نیز برای یکی دیگر از شرکت های فعال در این بخش تسهیلات در نظر گرفته شده است.
فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه برنامه های اقتصاد مقاومتی مختص یک سال نیست ادامه داد: باید در سالهای آتی نیز سیاست های مربوط به اقتصاد مقاومتی پیگیری شود.
وی افزود: دولت تسهیلات مناسبی را برای واحدهای تولیدی و صنعتی نیمه تمام که بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و برای 50 تا 100 نفر اشتغال ایجاد خواهند کرددر نظر گرفته تا با فعال شدن این واحدها تحرک لازم در بخش تولید و صنعت کشور ایجاد شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 157]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن