تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803950998




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان اسلامشهر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: با حضور معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه: برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان اسلامشهر دومین جلسه شورای اداری اسلامشهر با حضور معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه و فرماندار شهرستان برگزار شد.
۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۲ خرداد ساعت 08:03

خبرگزاری پانا+فرماندار + اسلامشهر

به گزارش پانا از شهرستانهای استان تهران و به نقل از روابط عمومی فرمانداری اسلامشهر در جلسه شورای اداری اسلامشهر که حجت الاسلام نوروزی امام جمعه اسلامشهر نیز حضور داشت، فرماندار شهرستان در سخنانی ضمن تسلیت بمناسبت فرا رسیدن سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 15 خرداد اظهار کرد: حضور معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در راستای سفر استانی آیت ا لاریجانی رییس قوه قضائیه به استان تهران را به فال نیک میگیریم و امیدواریم این سفر برکات فراوانی را برای استان تهران بدنبال داشته باشد.
وی در ادامه با اشاره به برگزاری نخستین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان گفت: در راستای تحقق شعار امسال و توجه دولت به فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) این ستاددر استان ها و شهرستان ها از جمله درشهرستان اسلامشهر نیز تشکیل شده و اقدامات لازم در خصوص اقتصاد مقاومتی با اقدام و عمل مناسب در دستور کار قرار دارد.
فرماندار اسلامشهر در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های فراوان شهرستان در زمینه تولید محصولات کشاورزی و نیز فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی بزرگ و کوچک در شهرستان افزود: یکی از بخش های مهم در اقتصاد مقاومتی بخش کشاورزی است که باید سیاست ها و برنامه های ویژه ای برای آن تدوین کرد. دولت در زمینه رفع مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی نیز تسهیلات قابل توجهی را پیش بینی کرده که موجب تحول در فعالیت این واحدها خواهد شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه از زمان روی کار آمدن دولت تدبیر و امید بیش از 95درصد ساخت و سازهای غیر مجاز در شهرستان اسلامشهر مهار شده ، گفت: با وحدت انسجام و همدلی مسئولان شهرستان اقدامات ویژه ای در جهت جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی و جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز و نیز مسدود ساختن چاههای غیر مجاز انجام شده است.
حقیقی در ادامه ضمن قدردانی از فعالیت های و تلاش های رییس دادگستری و دادستان اسلامشهرو رئیس حوزه قضایی بخش چهاردانگه گفت: در سال گذشته 105 هزار پرونده در اسلامشهر تشکیل شده که مجموعه دادگستری اسلامشهر از ظرفیت و امکانات لازم جهت رسیدگی به این پرونده ها برخوردار نیست.
وی با اشاره به پیش بینی زمینی مناسب جهت احداث مجموعه ای جدید برای دادگستری اسلامشهر تصریح کرد: پزشکی قانونی اسلامشهر نیز با کمبود نیروی انسانی و امکانات لازم جهت پاسخ دهی به شهروندان مواجه است و باید در این زمینه نیز چاره اندیشی شود.
فرماندار اسلامشهر به آغاز بهره برداری از ساختمان جدید اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان اشاره کرد و افزود: این اداره نیز با حجم کار بالا از امکانات محدودی برخوردار است و باید در اسرع وقت امکانات و تجهیزات مورد نیاز آن فراهم شود تا در راه خدمات دهی به شهروندان خللی ایجاد نشود.
وی همچنین خواستار دایر شدن دادگاه بخش احمدآباد مستوفی در آینده ای نزدیک شد و با تاکید بر اینکه مردم به عنوان صاحبان اصلی نظام و انقلاب ولی نعمت مسئولان هستند و همه ما وظیفه داریم تا بهترین خدمات را به آنان ارائه دهیم تاکید کرد: تکریم و احترام ارباب رجوع همواره مورد تاکید بوده و همه روسای ادارات بایددرطول هفته پاسخگوی مردم باشند ومردم باید بتوانند به همه مسئولان دسترسی داشته باشند.
حقیقی با اشاره به در پیش بودن مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی اظهار کرد: شهرستان اسلامشهر بدلیل همجواری با حرم امام راحل(ره) همه ساله میزبان دهها هزار نفر از زائران امام خمینی(ره) است و ان شاءا... امسال نیز با مشارکت مردم و مسئولان شهرستان میزبانی مناسبی از این زائران صورت خواهد گرفت
در ادامه این جلسه محمد باقر الفت معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه نیز در سخنانی با بیان اینکه تاکنون استان تهران بصورت جدی جزء سفرهای استانی رییس قوه قضائیه قرار نداشت، اظهار کرد:استان تهران فقیرترین دستگاه قضایی را از نظر امکانات نرم افزاری و سخت افزاری  دارد و توجه مسئولان قضائی کشور بیشتر صرف استانهای مرزی و دور از تهران می شد.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه تصریح کرد: اگرچه تهران قلب کشور و به‌عنوان پایتخت شناخته می‌شود ولی تاکنون به‌صورت جدی در برنامه سفر و بازدیدهای استانی ریاست و دیگر مسئولین قوه قضائیه قرار نگرفته و توجه به این استان از سایر استان‌ها کمتر بوده است.
الفت افزود: به منظور ایجاد ارتباط بیشتر و عمق بخشیدن به روابط سازمانی، آشنایی و رسیدگی به مسائل و مشکلات دادگستری‌های شهرستان‌های استان تهران و در راستای سفر ریاست قوه قضاییه به استان تهران، در اسلامشهر حضور یافته و از نزدیک مسائل و مشکلات را رصد کرده و با مسئولین گفتگو می‌کنیم.
وی ادامه داد: دادگستری استان تهران اگر بخواهد احیا شود، نیازمند هزار میلیارد تومان اعتبار است و از لحاظ کمبود امکانات، نیروی انسانی و تجهیزات فقیرترین استان تهران محسوب شده در وضعیت بحرانی بسر می‌برد.
الفت با اشاره به تأکیدات رئیس قوه قضاییه، گفت: اگر قرار باشد مردم محور نهضت باشند بنابراین باید شرایط خدمت‌رسانی به آنها فراهم و مهیا شود، مردم محوری می‌طلبد تا نیازهای مردم در اولویت کاری قرار گیرد.
 وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: دادگستری شهرستان اسلامشهر که با تمام توان و پتانسیل خود کار می‌کند تنها با 50 درصد از نیروی انسانی چارت سازمانی تعریف شده خود به مردم خدمات‌رسانی می‌کند و کمبود امکانات و تجهیزات در این منطقه بسیار مشهود است.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با بیان اینکه اجرای برنامه های پیشگیرانه نرخ رشد جرائم را کاهش می دهد تصریح کرد: اگر دنبال کاهش وقوع جرائم هستیم باید برنامه های پیشگیرانه را مبتنی بر فکر، عقلانیت و تدبیر تدوین کرده و به اجرا درآوریم.
شایان ذکر است ،در این جلسه حجت الاسلام نوروزی امام جمعه اسلامشهر نیز در سخنانی بر ضرورت مساوات بین طرفین دعوا و عدم تبعیض بین آنان در محاکم قضائی تاکید کرد و خواستار توجه بیش از پیش مسئولان شهرستان به برگزاری باشکوه مراسم سالگرد ارتحال امام راحل(ره) در روز 14 خردادماه شد.
کمیلی مقدم رییس دادگستری اسلامشهر نیز در جلسه شورای اداری به تشریح اقدامات مجموعه قضائی شهرستان در سال 94 پرداخت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن