تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801283627




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدارس نباید در زمان ثبت نام هزینه اضافی در یافت کنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی: مدارس نباید در زمان ثبت نام هزینه اضافی در یافت کنند مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: اخذ هر گونه هزینه اضافی از دانش آموزان در زمان ثبت نام مجاز نیست و مدارس نباید در زمان ثبت نام هزینه اضافی در یافت کنند
۱۳۹۵ دوشنبه ۱۷ خرداد ساعت 09:56

خبرگزاری پانا+

به گزارش  خبرنگار  آموزش و پرورش پانا از خراسان جنوبی عباس لامعی  در جمع اعضای ستاد نظارت بر ثبت نام مدارس  گفت : ثبت نام مدارس در پایه پیش دبستانی و اول ابتدایی از اول خردادماه آغاز شده و تا پایان تیرماه ادامه دارد. ثبت نام سایر مقاطع تحصیلی و میان پایه ها هم از 15 خرداد تا پایان تیر انجام خواهد شد.
 
 وی افزود: البته ثبت نام مشروط به ظرفیت مدارس است افزود: برخی از مدارس به دلیل موقعیت مناسب و یا جمعیت بالای منطقه به سرعت پر و ظرفیت آنها تکمیل می شود. البته زمان ثبت نام بر اساس اعلام وزارت تعیین شده است اما مدارسی که هنوز ظرفیت آنها تکمیل نشده باشد تا پایان شهریورماه ثبت نام انجام می دهند.
 
 مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی ادامه داد: برای ثبت نام مدارس دولتی 7 هزار و 500 تومان هزینه بیمه، 2 هزار و 500 تومان برای استعلام هویت از ثبت احوال دریافت می شود و دریافت هرگونه هزینه اضافه دیگری ممنوع است.
 
 لامعی یادآور شد: امسال دریافت کتب درسی بر اساس ثبت نام در سامانه خواهد بود و مدارس ممکن است هزینه ثبت نام و خرید کتب درسی را هم از دانش آموزان دریافت کنند.
 
 وی با اشاره به اینکه هزینه کتب دوره متوسطه هنوز اعلام نشده است؛ هزینه خرید کتب درسی پایه ابتدایی و پیش دانشگاهی را به این شرح اعلام کرد: پایه اول: 13.400 ، پایه دوم: 14.400، پایه سوم: 18.400 ، پایه چهارم: 18.800 ، پایه پنجم: 19.100 ، پایه ششم: 22.500  / پیش دانشگاهی رشته ریاضی: 21.200 ، تجربی : 22.600 ، انسانی: 21.600 ، معارف: 21.300 ، هنر : 39.100  .
 
 مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه قیمت کتاب ها همان قیمت درج شده بر روی جلد است و حتی یک ریال بیشتر نخواهد بود گفت: مدارس کاردانش و فنی و حرفه ای هم برای هزینه کتاب، مبلغ 100 هزار تومان را به صورت علی الحساب دریافت خواهند کرد.
 
دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی، در خصوص شهریه مدارس خصوصی هم اظهارکرد: هنوز شهریه این مدارس اعلام نشده اما مدارس شاهد برای دوره ابتدایی 400 هزارتومان، متوسطه اول 480 هزارتومان و متوسطه دوم 580 هزار تومان هزینه دریافت می کنند. دریافت این هزینه ها باید بر اساس مبالغ تعیین شده باشد و هر گونه هزینه بیشتر تخلف محسوب می شود.
 
 وی درخصوص ایجاد محدوده آموزشی هم تصریح کرد: ایجاد محدوده آموزشی به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت در یک مدرسه و از طرفی خالی بودن ظرفیت مدارس دیگر است. اما اگر اولیاء دانش آموز دلایل مناسبی برای ثبت نام فرزند خود در مدرسه مورد نظر داشته و حق به جانب باشند، مدیران مدارس می توانند این موضع را با اداره آموزش و پرورش شهرستان خود هماهنگ کنند و ثبت نام را انجام دهند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن