تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):درباره آيه «ياد خدا بزرگتر است» ـ : به ياد خدا بودن در هنگام روبه رو شدن با حلال و ح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802205443




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌‌هاومدارس شاهدوضوابط ثبت‌نام سال آینده تشریح شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: از سوی مدیر آموزش وپرورش ناحیه3 كرج : زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌‌هاومدارس شاهدوضوابط ثبت‌نام سال آینده تشریح شد مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه کرج در آستانه فرارسیدن زمان ثبت نام دانش آموزان اظهار داشت : ثبت‌نام دانش آموزان در مدارس دولتی عادی بدون برگزاری آزمون، مصاحبه و شرط معدل و تنها بر اساس محدوده جغرافیایی محل زندگی است.
۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۳ خرداد ساعت 13:27

خبرگزاری پانا+ثبت نام مدارس +رستمی + البرز

مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه کرج در گفتگو با خبرنگار پانا گفت : ثبت‌نام دانش آموزان در مدارس دولتی عادی بدون برگزاری آزمون، مصاحبه و شرط معدل و تنها بر اساس محدوده جغرافیایی محل زندگی است. عبدالکریم رستمی در خصوص ثبت نام كلاس اولی ها افزود: ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از اول خردادماه آغاز سنجش سلامت نوآموزان و دانش‌آموزان پایه اول دبستان از نیمه دوم خردادماه در پایگاه‌های شهیدان جهازیها و آسیه در كرج و آموزشگاه های امام مهدی(عج) وعدالت در محمد شهر و ماهدشت سنجش سلامت نوآموزان را انجام خواهند داد و ثبت‌نام نهایی آنها مشروط به ارائه شناسنامه سلامت است. رستمی زمان آغاز ثبت‌نام دانش‌آموزان سایر پایه‌های تحصیلی به همراه ضوابط ثبت‌نام را اعلام کرده و اظهار داشت: ثبت‌نام سایر دوره‌های تحصیلی پس از پایان امتحانات خرداد آغاز تا 31 مرداد 95 ادامه خواهد داشت . وی در خصوص ثبت نام دانش آموزان میان پایه وثبت نام فرزندان كاركنان دولت گفت: مدیران مدارس دولتی از دانش‌آموزان میان پایه بدون حضور آنها و اولیا ثبت‌نام نموده و مدارس می‌توانند از فرزندان فرهنگیان و سایر کارکنان دولت در مدارس نزدیک محل کار والدین آنها متناسب با ظرفیت مدرسه و ارائه مستندات، ثبت‌نام کنند .
رئیس ستاد ثبت نام ناحیه3كرج در خصوص ثبت نام هنر آموزان هنرستان ها ودانش آموزان پایه دهم تصریح كرد: ثبت‌نام هنرجویان هنرستان‌ها بدون لحاظ محدوده جغرافیایی صورت می‌گیردو ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه دهم براساس سیاست‌های تعیین شده از سوی استان و منطقه در توزیع متوازن دانش آموزان در شاخه‌ها و رشته‌ها انجام می‌شود و با توجه به انجام هدایت تحصیلی در پایه نهم، ثبت‌نام دانش‌آموزان در پایه دهم منوط به ارائه برگه هدایت تحصیلی است.
رستمی در ادامه در خصوص ثبت نام مدارس خاص خاطر نشان كرد: مدیران مدارس غیردولتی، شاهد، استعدادهای درخشان و آموزش از راه دور که برابر مقررات مربوطه مجاز به دریافت وجه تحت عناوین خاص در هنگام ثبت‌نام هستند، میزان آن را همراه با فهرست تمام فعالیت‌ها در تابلوی اعلانات مدرسه در معرض دید خانواده‌‌ها قرار دهند.
مدیر ناحیه 3كرج در خصوص ثبت نام مدارس شاهد ابراز داشت: ثبت‌نام در پایه اول ابتدایی مدارس شاهد از اول تا 15 خرداد انجام خواهد شد و خانواده دانش‌آموزان باید برای این منظور به سامانه «سجا» مراجعه کنند. كه پس از ثبت‌نام درسامانه، مدارس به بررسی و تطبیق مدارک ارائه شده در سامانه سجا نموده و نتایج نهایی ثبت‌نام تا ابتدای تیر اعلام می‌شود. وی در خصوص ثبت نام مدارس متوسطه شاهد بیان كرد: ‌دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم نیز از اول تا 15 تیر برای ثبت‌نام مهلت دارندكه پس از تطبیق با سامانه سجا تا آخر تیر نتایج نهایی برای این دو مقطع اعلام خواهد شد .
رستمی در رابطه با ثبت نام اتباع بیگانه گفت: ثبت نام دانش آموزان اتباع بیگانه در مدارس آموزش وپرورش ناحیه 3كرج با توجه به ضوابط وشرایط اعلام شده از سوی وزارت متبوع خواهد بود . مدیر ناحیه3كرج درپایان خاطر نشان كرد: دریافت هرگونه وجه نقد، چک حامل در تمام مدارس دولتی در زمان ثبت نام ممنوع بوده ومدارس غیر دولتی تا زمان ابلاغ رسمی شهریه مصوب فقط می توانند بصورت علی الحساب شهریه دریافت نمایند .
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن